Leuke prijs voor een comfortabele Seiko. Ik heb deze èn de wit/zilveren SRPA23k1.
Prima voor dagelijks gebruik.
Eigenlijk heb je niet meer nodig!
Over smaak valt te twisten, de korting is heel behoorlijk…
Wtf is dit voor ding 
15% korting op alles bij Christopher Ward: SPRING15
needless to say bestel op de Uk site…
Mooi man de we maken al 10 jaar grafhorloges editie.
DUH …
vrmibo??
Het vernieuwende ontwerp past perfect bij iedereen die stijlvol over wilt komen.
En dat met 4400 euro korting.
Wie wil dat niet? 
Ik moet zelfs heel veel moeite doen om een aanbieder te vinden die de msrp hanteerd. Tussenstand: nog niet gevonden 
Mooi, hebben!!
Mooi istie !
Houthakker, geheel eens, enne ook van het merk Rolex zijn er vergelijkbare horloges met veel steentjes te koop 
Welke grand seiko’s staan er nu?
Bij juwelier Juvali in de vlamingstraat in Den Haag staat een seiko srpb49 te koop voor 275 euro. Zelf heb ik een presage meegenomen voor 200 euro 
Ik vind hem niet zo mooi, ik gun hem jou.
Welke presage is het geworden?
Teveel overlap met de Sub 


