Gut welk presage. Ben niet zo van de nummertjes. De eenvoudige met blauwe sunburst met stalen band en alleen een datum zullen we maar zeggen. Mooi horloge voor die prijs.
Dit is echt een koopjeā¦
Ziet er op een foto toch heel behoorlijk uitā¦
Geen info over het automatische uurwerk, maar wel een leuke korting
Er zijn dagen dat ik dat niet verdien 
Chinese meuk met als je geluk hebt een bewerkt myota uurwerk.
Heb je aandelen gekocht van Watch2day? 
Dat vraag ik mij ook wel eens afā¦
En wie heft hem gekocht? Hoop hem wel even te zien op het forumā¦
Wij zijn 2hands on one belly 
Geen online aanbieding maar wellicht wel een leuke Omega deal bij Driessen Haarlem
Oa een P.O. 38,5
Of Globemasters
Verder nig wat ATās in de aanbieding
Zag deze toevallig, zeer mooie prijs voor wie eens een Orient Star wil proberen (wel rekening houden met importkosten)
Seikoās met kortingen!
Was de opheffingsuitverkoop van kleeman webshop al gemeld? https://www.horlogewebshop.nl/
De fysieke winkel gaat hopelijk niet dicht. Weet iemand dat?
Er staat heel groot opheffingsuitverkoop in etalage, dus ik denk wel dat de winkel sluit.
Gelukkig zegt hij in artikel op een andere locatie met reparatie en onderhoud verder te gaan.
Voor opheffing niet echt geweldige korting IMO.
Dat viel mij ook op idd.
Wellicht in de fysieke winkel meer.
Dat is strategie. In de eerste ronde flink op de trom roeren met āOpheffingsuitverkoopā en een matige korting, bekijken of dat loopt en als het niet zo hard loopt zoetjes aan de kortingen omhoog doen. 't Is net een echte uitverkoop, daarin gaat het meestal ook zo.


