Juwelier van de Kerkhof, Eindhoven.
.
Bvlgari horloges sale.
.
Bijvoorbeeld voor een man,
Van 9000 voor 5400
.
.
Koop dan meteen ook de sale voor je meisje:
.
Wat mij toch elke keer weer verbaast is dat mensen vrijwillig en ongesponsord reclame maken voor een merknaam. Krijg er een ongemakkelijk Louis Vutton gevoel bij.
Daar ga ik dus nooit never niet mee rondlopen, met zo min dat ik met een Luis Futton patroontje op mijn tas/ koffer, whatever reclame ga maken voor dat merk
P.S. dat staat me dus ook tegen bij Rolex die vaak hun merknaam tig keer herhalen op de chapter ring
Mooi model! Zit ook te kijken naar deze vintage Explorer II /1655 op Marktplaats. Zou hij echt/origineel zijn? Heeft 9.5 m kastnummer, uit 1986 volgens de lijstjes, en dit type Explorer II is tot 1984/1985 gemaakt. Horloge ziet er verder betrouwbaar origineel uit⌠[quote=âhendrik, post:4009, topic:96500â]
Wij
[/quote]
Even een vraagje: Is het de bedoeling dat we alle internetaanbiedingen hier delen of alleen diegenen die er echt uitspringen, zeg maar alleen de âleuke online aanbiedingâ.
Alle juweliers in Nederland hebben namelijk wel een of meerdere aanbiedingen, oh enne alle webshops bieden ook artikelen met korting. Gaan we die nu allemaal hier delen met plaatjes enzo? Dan zet ik dit topic nl. even op âignoreââŚ