Nee, maar wel lelijk en vergelijkbaar met Invicta (sorry voor de schenen)
Die zwarte vind ik ook helemaal nx, maar er zitten toch wel aardige exemplaren tussen. Geen idee van de prijs/kwaliteit …
p.s. mijn schenen kunnen wel wat hebben 
Weer een geweldige ‘aanbieding’ bij W2D:
https://watch2day.nl/deal/casio-g-shock-multifunctional-dw-5600e-1v
Let ook even op de adviesprijs… 
Zullen we het bij echte aanbiedingen / goede deals houden? 
kijk nu iedere keer voor Jan L in dit topic
Ach, opzich is het wel een aanbieding, alleen niet heel spectaculair.
Iemand nog een mooie aanbieding voor een baunat?
Dit is ook een aanbieding. 
Oprechte interesse: waar zou ik deze Casio goedkoper kunnen vinden dan? En dan liever niet vanuit een oosterse webshop met Russische roulette aan invoerkosten.
Amerikaanse Amazon, tenminste daar heb ik de mijne vandaan.
Incl. taxes, shipping & handling momenteel €60,-
Lijkt er op, maar is niet hetzelfde.
Hier is het zonder verzendkosten, dus iets goedkoper.
Dit is toch wel een hele mooie aanbieding:
https://watch2day.nl/deal/casio-g-shock-multifunctional-dw-5600e-1v
Iemand interesse in een Maurice Lacroix Pontos chrono voor de helft? 2050 is vast de adviesprijs en niet de straatprijs, maar lijkt me toch een aardige deal.
Bij een juwelier in Gemert. Weet de naam ff niet meer maar als iemand serieus interesse heeft, wil ik het wel ff opzoeken.
Juwelier van de Kerkhof, Eindhoven.
.
Bvlgari horloges sale.
.
Bijvoorbeeld voor een man,
Van 9000 voor 5400
.

.
Koop dan meteen ook de sale voor je meisje:
.
.
Van 14700 voor 8500
.
Hier kijken:
.
.
.
Veel aankoop plezier met Pasen.
Wat mij toch elke keer weer verbaast is dat mensen vrijwillig en ongesponsord reclame maken voor een merknaam. Krijg er een ongemakkelijk Louis Vutton gevoel bij. 
Als ik mij niet vergis maakt Bvlgari ook eigen uurwerken dus wellicht is je opmerking wat kort door de bocht?
Nee hoor, ik doel op de tekst op de bezel…
Daar ga ik dus nooit never niet mee rondlopen, met zo min dat ik met een Luis Futton patroontje op mijn tas/ koffer, whatever reclame ga maken voor dat merk 
P.S. dat staat me dus ook tegen bij Rolex die vaak hun merknaam tig keer herhalen op de chapter ring 
Eerlijk gezegd vind ik dat dusdanig schreeuwerig, dat ik me vanzelf inbeeld dat dat betreffende exemplaar fake is. 
Dan heb je wel nòg meer Rolex voor je geld !

