Dat is een contradictio in terminis “nòg meer Rolex”.
Meer Rolex dan Rolex bestaat niet.

Ik moest even 3 keer kijken maar het staat er inderdaad 
Nog een horloge bij juwelier Kerkhof, Eindhoven:
Een betaalbare RADO automatisch in de maat 37.7 mm.
.
Van 1270 voor 770.
.
Waren er nog meer modellen?
Ben niet binnen geweest, maar in de vitrine stonden nog wat meer Maurice Lacroix. Wel vooral dames en quartz: deze Pontos was de enige automaat.
Unieke bijzondere aanbieding.
116 610 LN
.
NIEUW.
garantie tot 2024.
.

.
https://www.juwelenplein.nl/horloges/horloges-nieuw/2118-rolex-submariner-date-ref-116610ln
.
Deze bekende Brabantse juwelier heeft nog méér unieke bijzondere koopjes:
.
Mooi model! Zit ook te kijken naar deze vintage Explorer II /1655 op Marktplaats. Zou hij echt/origineel zijn? Heeft 9.5 m kastnummer, uit 1986 volgens de lijstjes, en dit type Explorer II is tot 1984/1985 gemaakt. Horloge ziet er verder betrouwbaar origineel uit… [quote=“hendrik, post:4009, topic:96500”]
Wij
[/quote]
Hoi @Cosmograf, het was een berichtje met een knipoog voor @SwedishChef.
Helaas kan ik niet meepraten over originaliteit etc.

Opruiming
- 70 %
.
Het merk Alfex is Swiss Made.
Heb ik er ook nog 3 van in de aanbieding.
Raak ik aan de straatstenen niet kwijt.
Leuke aanbieding. Niet deze bagger.
Nergens voor nodig.
Zeg dan: Ik vind dit bagger.
Even een vraagje: Is het de bedoeling dat we alle internetaanbiedingen hier delen of alleen diegenen die er echt uitspringen, zeg maar alleen de “leuke online aanbieding”. 
Alle juweliers in Nederland hebben namelijk wel een of meerdere aanbiedingen, oh enne alle webshops bieden ook artikelen met korting. Gaan we die nu allemaal hier delen met plaatjes enzo? Dan zet ik dit topic nl. even op ‘ignore’… 
Je hebt gelijk, iets te scherp. Mijn mening blijft wel onveranderd 
We kunnen niet allemaal Mickey Mouse horloges dragen. Of Rolex.
Er zijn ook beginnende HF liefhebbers met smal budget.
Alfex Swiss Made kan een mogelijkheid zijn voor de krappe beurs.
.
Er is denk ik wel een verschil tussen alles spammen wat je on-line tegenkomt of alleen het delen van een “leuke online aanbieding”.
Ik ben persoonlijk erg voor het laatste. Dan houden we ook een beetje het overzicht. Ben zelf echt niet op zoek naar een willekeurige juwelier die onverkoopbare klokkies verkoopt tegen de prijs, waarvoor ik ze overal in de etalage zie liggen. Maar goed. Je snapt me wel denk/hoop ik.
Sorry, dit is echt een inkoppertje… 

Ik vind een Mickey Mouse-horloge pas een Mickey Mouse-horloge als Mickey Mouse met z’n Mickey Mouse-armen de Mickey Mouse-tijd aangeeft.
Dit vat het uitstekend samen.

