Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

Lijkt er op, maar is niet hetzelfde.

Hier is het zonder verzendkosten, dus iets goedkoper.

1 like

Dit is toch wel een hele mooie aanbieding:

https://watch2day.nl/deal/casio-g-shock-multifunctional-dw-5600e-1v

Iemand interesse in een Maurice Lacroix Pontos chrono voor de helft? 2050 is vast de adviesprijs en niet de straatprijs, maar lijkt me toch een aardige deal.

Bij een juwelier in Gemert. Weet de naam ff niet meer maar als iemand serieus interesse heeft, wil ik het wel ff opzoeken.

1 like

Juwelier van de Kerkhof, Eindhoven.
.
Bvlgari horloges sale.
.
Bijvoorbeeld voor een man,
Van 9000 voor 5400
.
bulgari-bulgari-bvlgari-bvlgari-velocissimo-automa
.
Koop dan meteen ook de sale voor je meisje:
.


.
Van 14700 voor 8500
.
Hier kijken:
.


.


.
Veel aankoop plezier met Pasen.

1 like

Wat mij toch elke keer weer verbaast is dat mensen vrijwillig en ongesponsord reclame maken voor een merknaam. Krijg er een ongemakkelijk Louis Vutton gevoel bij. :confused:

3 likes

Als ik mij niet vergis maakt Bvlgari ook eigen uurwerken dus wellicht is je opmerking wat kort door de bocht?

Nee hoor, ik doel op de tekst op de bezel…

Daar ga ik dus nooit never niet mee rondlopen, met zo min dat ik met een Luis Futton patroontje op mijn tas/ koffer, whatever reclame ga maken voor dat merk :wink:

P.S. dat staat me dus ook tegen bij Rolex die vaak hun merknaam tig keer herhalen op de chapter ring :frowning:

1 like

Eerlijk gezegd vind ik dat dusdanig schreeuwerig, dat ik me vanzelf inbeeld dat dat betreffende exemplaar fake is. :joy:

3 likes

Dan heb je wel nòg meer Rolex voor je geld !

3 likes

Dat is een contradictio in terminis “nòg meer Rolex”.
Meer Rolex dan Rolex bestaat niet.
:roll_eyes:

2 likes

Ik moest even 3 keer kijken maar het staat er inderdaad :wink:

2 likes

Nog een horloge bij juwelier Kerkhof, Eindhoven:
Een betaalbare RADO automatisch in de maat 37.7 mm.
.
Van 1270 voor 770.
.

2 likes

Waren er nog meer modellen?

Ben niet binnen geweest, maar in de vitrine stonden nog wat meer Maurice Lacroix. Wel vooral dames en quartz: deze Pontos was de enige automaat.

1 like

Unieke bijzondere aanbieding.
116 610 LN
.
NIEUW.
garantie tot 2024.
.
15561119081
.

https://www.juwelenplein.nl/horloges/horloges-nieuw/2118-rolex-submariner-date-ref-116610ln
.
Deze bekende Brabantse juwelier heeft nog méér unieke bijzondere koopjes:
.

1 like

Mooi model! Zit ook te kijken naar deze vintage Explorer II /1655 op Marktplaats. Zou hij echt/origineel zijn? Heeft 9.5 m kastnummer, uit 1986 volgens de lijstjes, en dit type Explorer II is tot 1984/1985 gemaakt. Horloge ziet er verder betrouwbaar origineel uit… [quote=“hendrik, post:4009, topic:96500”]
Wij
[/quote]

Hoi @Cosmograf, het was een berichtje met een knipoog voor @SwedishChef.
Helaas kan ik niet meepraten over originaliteit etc.

2 likes

:kissing_heart:

1 like

Opruiming

  • 70 %
    .
    Het merk Alfex is Swiss Made.