
Lekker scherp vandaag W.E [ā¦zonder puntje
]
I know. 
Wat jij leuk vind, vind een ander bagger en omgekeerd.
Is toch inderdaad bedoeld om echt buitenkansjes met elkaar te delen. Maar aanbiedingen van 30% korting kunnen daar wel onder vallen.
Bij grote aankoop toch interessant.
Kunt het moeilijk helemaal goed doen denk ik
Ik vind ā¬9.750,- niet bepaald een koopje voor deze Rolex of vergis ik me? Overigens een mooi exemplaar!
Het wordt door @junior toch juist heel objectief gebracht? Het maakt niet uit of iets naar jouw mening leuk is of niet, maar niemand zit hier te wachten op horloges die je overal aan de prijs van de ādealā kan kopen.
Zonder puntje!

Het gaat er niet om wat ik leuk vind ā¦in welk geval we de hele dag naar stalen sporthorloges moeten gaan kijken! Het gaat om een āleuke online aanbiedingā, dat is immers de titel dezes. 
Verder, wat @W.E hierboven al schrijft.
Waar jij staat zou ook ik kunnen staan
ā¦missing the point! Maakt verder niet uit, we gaan door. Kom maar op met die leuke aanbiedingen. 
Corrigia heeft weer mooie korting tot 1 juni: 40% korting op alles met de voucher code VIPCLUB
Is dit een leuke āaanbiedingā?
Weet iemand ook of dit horloge echt is? Er staat ook tekst dat het uurwerk niet is vervangen voor een nieuwere.
Ziet er prima uit. Heb er een aantal van gehad. Hij is wel erg aan de prijs. Ik zou er niet meer dan ā¬125 voor willen betalen.
PS: ik zie nu dat de verkoper van EBay de prijzen heeft verhoogd naar ā¬162,18 exclusief verzendkosten. Voorheen waren ze ā¬125 bij hem. Ik zou dus een exemplaar op EBay scoren. Op Chrono komen er nog verzendkosten van ā¬35 bij.
Heel veel korting lijkt het wel.
Ja en dan heb je een Mudmaster hommage waarvan de helft van de functies niet werken. Kan je voor 10 euro op Ali Express kopen.
wistikveel 

Verleidelijk. 
Geen aanbieding, maar ik kreeg een mailtje van Dan Henry dat de zwarte 1939 en zwart-oranje 1970 bijna uitverkocht zijn. Kan natuurlijk verkooptactiek zijn, maar als je er nog een wilt moet je je misschien haasten. 
https://www.hudsonsbay.nl/nl-nl/p/hamilton-spirit-of-liberty/2000008342?v=3000017383
Voor de liefhebber. Mooie aanbieding lijkt mij
Die 1970 wil ik nog wel een keer proberen, die blijft maar knipogen naar me⦠
Een paar weken terug lag deze in de etalage met nog 20% extra korting (dus 40% nominaal). Mooi horloge, maar om de pols was hij vrij hoog en groot.
