Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

Hoi @Cosmograf, het was een berichtje met een knipoog voor @SwedishChef.
Helaas kan ik niet meepraten over originaliteit etc.

2 likes

:kissing_heart:

1 like

Opruiming

  • 70 %
    .
    Het merk Alfex is Swiss Made.

Heb ik er ook nog 3 van in de aanbieding.
Raak ik aan de straatstenen niet kwijt.:joy:

1 like

Leuke aanbieding. Niet deze bagger.

Nergens voor nodig.

Zeg dan: Ik vind dit bagger.

5 likes

Even een vraagje: Is het de bedoeling dat we alle internetaanbiedingen hier delen of alleen diegenen die er echt uitspringen, zeg maar alleen de ā€œleuke online aanbiedingā€. :thinking:

Alle juweliers in Nederland hebben namelijk wel een of meerdere aanbiedingen, oh enne alle webshops bieden ook artikelen met korting. Gaan we die nu allemaal hier delen met plaatjes enzo? Dan zet ik dit topic nl. even op ā€˜ignoreā€™ā€¦ :wink:

5 likes

Je hebt gelijk, iets te scherp. Mijn mening blijft wel onveranderd :wink:

1 like

We kunnen niet allemaal Mickey Mouse horloges dragen. Of Rolex.
Er zijn ook beginnende HF liefhebbers met smal budget.
Alfex Swiss Made kan een mogelijkheid zijn voor de krappe beurs.
.

Er is denk ik wel een verschil tussen alles spammen wat je on-line tegenkomt of alleen het delen van een ā€œleuke online aanbiedingā€.

Ik ben persoonlijk erg voor het laatste. Dan houden we ook een beetje het overzicht. Ben zelf echt niet op zoek naar een willekeurige juwelier die onverkoopbare klokkies verkoopt tegen de prijs, waarvoor ik ze overal in de etalage zie liggen. Maar goed. Je snapt me wel denk/hoop ik.

Sorry, dit is echt een inkoppertjeā€¦ :sunglasses:

Rolexmicky2

6 likes

Ik vind een Mickey Mouse-horloge pas een Mickey Mouse-horloge als Mickey Mouse met zā€™n Mickey Mouse-armen de Mickey Mouse-tijd aangeeft.

5 likes

Dit vat het uitstekend samen.

1 like

ik zag vandaag in de etalage deze Seiko SLA025 set, met dolk bij een officiƫle (Grand) Seiko dealer in Aken (D). Dacht dat die overal al uitverkocht waren.

8 likes

:wink:

1 like

Lekker scherp vandaag W.E [ā€¦zonder puntje :wink:]

I know. :sunglasses:

1 like

Wat jij leuk vind, vind een ander bagger en omgekeerd.
Is toch inderdaad bedoeld om echt buitenkansjes met elkaar te delen. Maar aanbiedingen van 30% korting kunnen daar wel onder vallen.
Bij grote aankoop toch interessant.
Kunt het moeilijk helemaal goed doen denk ik

Ik vind ā‚¬9.750,- niet bepaald een koopje voor deze Rolex of vergis ik me? Overigens een mooi exemplaar!

Het wordt door @junior toch juist heel objectief gebracht? Het maakt niet uit of iets naar jouw mening leuk is of niet, maar niemand zit hier te wachten op horloges die je overal aan de prijs van de ā€˜dealā€™ kan kopen.

Zonder puntje! :relaxed: :+1: :+1:

1 like

Het gaat er niet om wat ik leuk vind ā€¦in welk geval we de hele dag naar stalen sporthorloges moeten gaan kijken! Het gaat om een ā€œleuke online aanbiedingā€, dat is immers de titel dezes. :wink:

Verder, wat @W.E hierboven al schrijft.

1 like

Waar jij staat zou ook ik kunnen staan