Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

Niet online maar toch…
Voor de liefhebbers van Invicta :smile:

Dat doen ze altijd toch? 2 voor de prijs van 1.

Geen idee, ik kijk nooit naar dit merk :smile:

1 like

1x naar binnen gelopen, met bloedende ogen naar buiten gekomen :sob: er zijn vast ook wel leuke modellen, maar die ga je daar niet vinden… Mijn smaak is vrij breed maar er zijn grenzen

2 likes

Bijzonder detail is de afwerking van het handwind uurwerk, het uurwerk is prachtig gegraveerd met het Meistersinger logo.

Met 33 procent korting.
.

6 likes

En met 5 atm WR dus het is praktisch een duiker, @Fate_Amenable_To_Change :smirk::sunglasses:

2 likes

Hehehe… Ik mag daar graag altijd even naar binnen lopen om te lachen. Niet alleen om de horloges, maar zeker ook om degene die ze koopt.

Mijn smaak is niet vrij breed, merk ik. :slight_smile: En zij vertegenwoordigen in die winkel de antithese er van.

1 like

Al tijden een zwak voor deze Super Kontiki, en zo nu en dan google ik eens voor een aanbieding.
Zo stuitte ik op deze website.
Aanbieding is te mooi om waar te zijn, en ik lees veel slechte ervaringen over Fruugo.
Maar toch, wat kan er misgaan als je met Paypal betaalt…

Nog met een vriend over BTW en importheffing gehad.

Hij vertelde mij dat je altijd invoerheffing en NL’se BTW zou moeten betalen als je pakketje wordt onderschept door de douane, ongeacht of je nu lokale BTW hebt betaald of niet. Ik heb blijkbaar geluk gehad, maar had eigenlijk ook niet de lokale BTW hoeven te betalen.

Dus, een gewaarschuwd mens… :slightly_smiling_face:

1 like

Als je liever niet importeert, dan is deze Tissot volgens mij ook zeer netjes geprijsd :

Je vriend heeft gelijk. Het is me overigens slechts eenmaal gelukt om Japanse btw van de prijs af te krijgen. De meeste ‘doen er niet aan’. En behalen dus een forsere marge.
Life is a bitch!

https://watch2day.nl/deal/aviator-20-atm-edelstalen-duikhorloge-avw78341g350

Ziet er leuk uit en kost bijna niks.
Ik ken t merk niet, misschien is t niks.
Iemand bekend met dit merk?
Gr
Henk

1 like

Je mag misschien best weglaten :slight_smile:

2 likes

Had Gassan die niet stevig in de opruiming?

Jup, Eterna is ook grijs vaak met pittige kortingen verkrijgbaar.

1 like

Oke, is het flut?

Ik zou eerder die Spinnaker ‘pakken’. Leuke zomerklok voor 100 euri. En ook nog solar, da’s extra handig 's zomers natuurlijk… :sunglasses::smile:

Ziet er op een paar meter afstand toch uit als een Pepsi, zou er niet mee naar 020 gaan :grinning:

Yes

Ik vond de pepsi er ook leuk uitzien maar voor die prijs had ik natuurlijk al twijfels.
En over watch 2 day lees ik ook uiteenlopende commentaren.