Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

Denk het niet, hij is al sinds 1998 niet meer ingelogd geweest hier. Dus zal wel meevallen en kom ik er wel mee weg.

4 likes

Hij behoort wel tot het selecte gezelschap met de armen voor zo’n 48mm klatser van Invicta.

1 like

Met klapvoet

1 like

@Jur n.a.v. je bericht laatst even een vraagje. Ik heb dit plaatje via google afbeeldingen.en daar staat dan altijd het volgende onder:
900 × 672 Afbeeldingen kunnen auteursrechtelijk beschermd zijn. Meer informatie

In dit geval heb ik de afbeelding niet gekopieerd maar gelinkt. Dus wanneer de afbeelding daar verdwijnt is dit een dode link. Toch? En mag je dan wel auteursrecht beschermde plaatjes gebruiken zolang ze gelinkt zijn?

#durftevragen

1 like

Klopt, €925,- zie ik op de site.
Dan is €670,- Ă©cht een koopje. Als het waar is, welteverstaan


1 like

Woon je toevallig in Amsterdam? Er zit een Aviator pilot store in de P.C. :+1:

Nee woon in t midden van t land.
Bedankt voor je reactie.

Hij kan beter naar de Aviator Boutique in Utrecht

1 like

Je hebt tien maanden en 50 upjes de tijd gehad die uit het blauwe gedeelte te bemachtigen. :joy:

6 likes

Klopt. :joy:
Paar keer op het punt gestaan om een voorstel te doen.

Zelfs nog even in ‘verkocht’ gekeken en gezien dat hij er meer voor hebt gekregen dan hij nieuw via dat Fruugo kost


1 like

Daar heb ik ooit wat flesjes The Cool Fix gekocht. Bleek van buiten de EU aan afkomstig. Hup, aftikken maar.

1 like

Juwelier C vd Kerkhof, Eindhoven stopt met de verkoop van het horloge en sieraden merk Bvlgari. Net als juwelier Marten Maastricht destijds.
Van de Kerkhof heeft een aparte etalage Opruiming Bvlgari met 50 procent, een deel staat Online.
Leuk voor heren (horloges, manchetknopen e.d) maar ook voor dames!

Zag toevallig ook de Seven Friday aanbieding met 30 procent korting, eentje die m.i. goed afleesbaar is:

Hier nog wat andere sale van Bvlgari:

Nieuw van een 100% feedback duitse verkoper. Met bod misschien slechts ietsjes duurder en zonder peentjes zweten?

1 like

Niet gek!

Als hij niet te beschadigd is, een goedkoop Sarb033’je

1 like

Staat wel in de omschrijving, maar is het er wel Ă©Ă©n? Ik heb er niet zoveel kijk op, mijn eerste ingeving is twijfelachtig.

Wat doet je twijfelen als ik vragen mag?

Allereerst al de verschillende modelnamen in de titel. :slight_smile:
Rek in de band op de eerste foto doet me vermoeden dat het een oud model is.

Ik zou voor een Seiko Spirit gaan, als ik moest gokken.

Ik denk dat het niet de originele band is. Die ligt namelijk naast het horloge op een van de foto’s.

Daarnaast is de tekst ‘automatic 23 jewels’ de juiste. De spirit heeft er ‘diashock’ bijstaan.
Vervolgens heb je ook nog de lume die bij de sarb033 aan de binnenkant van de uurmarkeringen zit en bij de spirit aan de buitenkant.
Ten slotte staan de secondenmarkeringen bij de spirit gewoon plat op de dial en bij de sarb033 op een schuin randje, zoals op de foto’s te zien is.

2 likes

Dan zit ik er naast. :slight_smile: