Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

Waarom zou deze verkoper met 12 jaar op de teller nog geen bankrekening of telefoonnummer gecontroleerd hebben en geen enkele sterrenwaardering achter zijn naam?

2 likes

Ik heb een account van 15 jaar en heb dit ook niet. Waarom moet mp deze gegevens van me hebben? Verder koop ik meer dan dat ik verkoop, dus dat levert geen waardering op :stuck_out_tongue:.

3 likes

Ook verkopers kunnen jou een waardering geven. Ik kijk bij mijn kopers altijd wel even naar de waardering en als die laag is gaan ze maar ergens anders kopen. Als er geen waardering is ben ik zoals altijd voorzichtig. :wink:

Betere prijzen hier in de blauwe zone. Wel een merk waar je 45% op afschrijft zodra je de deur uitloopt bij de AD.

Hoe vaak kom je op mp een waardering tegen? Ik niet veel. Waarderingen zijn pas van recente tijd (in vereglijking tot het moederbedrijf eBay). Daarvoor zou je waarschijnlijk ook gewoon gekocht hebben.

Ja.

Maar ik heb het over verkopen. En sowieso stuur ik nooit iets op zonder dat ik het geld op m’n rekening heb dus geen problemen hier.

“If it sounds too good to be true, it usually is”. Anders wel een echt koopje!

Maar is hij echt?

In deze is er maar één die ik vertrouw. @koekoek, is ie echt?

is een nep advertentie. Fotos van het net. Had er een paar dagen geleden al indirect voor gewaarschuwd. :wink:

Ja het horloge zelf lijkt wel echt

5 likes

MM200 Bij Juwelier Knoef in Hengelo

5 likes

Gelijk meepakken.
Jaartje gratis van genieten voor die prijs.

Heb al MM300 , ik gun het iemand anders.:+1:t2:

1 like

Kopen - hands modje - genieten :sunglasses:

7 likes

@ALPaGio
Bedankt voor de tip! Hij zit inmiddels om mijn pols;-)

7 likes

http://rlv.zcache.com/pics_or_it_didnt_happen_retro_poster-rafce5a91cfbe4e509401c9434d861ab7_tvw_8byvr_512.jpg

15 likes

13 likes

Graag gedaan . Veel draagplezier toegewenst!

1 like

Spotgoedkoop!!! :scream:

1 like