Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

13 likes

Graag gedaan . Veel draagplezier toegewenst!

1 like

Spotgoedkoop!!! :scream:

1 like

Van harte gefeliciteerd met deze fantastische aanwinst! Ook mooi op een rubberen MM300 band. Zie onderstaande collage:

6 likes

:see_no_evil:si

Elke keer dezelfde fotoā€™s in vrijwel elke topic. :sweat_smile:

5 likes

I have no control over my minions. Ze zijn los geslagen!

Hebben ze nog meer seiko duikers in de sale?

Volgens mij niet

@RLC, bedankt en ik ga eens kijken voor een MM band
@Batossai, nee, volgens mij niet helaas

Voor 350 euro:

2 likes

Ik vind dit soort zinnetjes altijd zo mooi. Horloge noobs hebben gewoon geen idee wat een automatisch horloge is, dus moeten ze het maar zo uitleggen:

Het horloge laadt zich tijdens het dragen automatisch op door het omzetten van de arm- en polsbewegingen van de drager in energie

This topic is temporarily closed for 24 hours due to a large number of community flags.

Volgens mij kan dat wel.

3 likes

Volgens mij ook, als de rechthebbende het weg wil hebben en verwijdert hebben we hier gewoon een dode link met zo een soort van photobucket melding.

Maar even concreet @Jur betekent dit dat we zo wel plaatjes mogen gebruiken op HF?

Als dat zo is kun je dat even met een pinnetje als nieuwe regel voor plaatjes melden?

2 likes

Als dat zo is kunnen we weer terug naar dat dat gedoe met photobucket (niet de meest handige optie, maar soit) en zou je in theorie ook plaatjes van derden kunnen posten omdat jijzelf c.q de eigenaar van het photobucket account (ipv HF) verantwoordelijk bent/is voor de inhoud achter de link. Of is dat teveel de grenzen opzoeken? :sunglasses:

2 likes

De 007jā€™tjes zijn opnieuw op voorraad :slight_smile:
Geen deal maar wel leuk voor wie op zoek is/was.
https://www.monsterwatches.nl/product-categorie/duikers/

2 likes

Hmm die dingen worden ook steeds duurder. Een 007 kocht je een jaar (of twee) geleden toch voor een pak minder. Of ben ik abuis?

Correct.
Een aantal jaar geleden had je er al eentje nieuw voor ā‚¬150 en soms zelfs minder

1 like