Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

Of bedoel je de marktwaarde van de kortingscode?

#geendank!

1 like

Nee ik bedoel het horloge zelf. De korting is gebakken lucht dus dat is al helemaal niks waard :stuck_out_tongue_winking_eye:
Anyway lekker kopen wat je wilt kopen :+1:

Horloge is ‘not my cup of tea’.
Maar ik weet dat hier liefhebbers zijn. Smaken verschillen immers.

Vandaar dat ik het deel.

Fijn dat jij jouw ongezouten mening geeft. Zal iedereen heel blij mee zijn. :+1:t2:

2 likes

Tot en met zondag 2 juni ontvang je zowel online als in de winkels 20% korting op horloges en 35% korting op sieraden!* :heart:
Gebruik de kortingscode FFJWEL0519 voor sieraden en FFWATCH0519 voor horloges.

  • Uitgezonderd reeds afgeprijsde artikelen, Buddha to Buddha, service artikelen, speciale bestellingen en reparaties en is niet geldig i.c.m. andere (kortings)bonnen.

Ff knip en plak van Facebook

Korting bij Siebel

Ah shit man dan zoek ik nog even verder, vind dit toch wel enorm stoer:

5 likes

Gelukkig hebben wij allemaal een andere smaak :slight_smile:

1 like

Helaas net als dit soort opmerkingen van jou.

4 likes

In Amsterdamse Bijenkorf lag hij nog in de vitrine, mocht er nog een liefhebber zijn.

1 like

Ik vind dat je een hoop afgeeft op horloges die “onder jouw klasse”-zitten. Jij bent de doelgroep kennelijk niet, dus laat anderen die mogelijk wel in die doelgroep zitten eens in hun waarde. Ik denk dat ik liever iemand blij hoor zijn met een invicta, als al dat gezeik van mensen met een Rolex. Je hoort vaak van die mensen dat het zo’n geweldig horloge is want merk, maar van invicta-dragers of seiko-dragers vaak dat het een geweldig horloge want hij draagt fijn, functie X is top of het is een gaaf horloge wat lekker afsteekt van de norm.

20 likes

Ik vind zelf het belangrijkste wat voor gevoel een horloge bij de persoon oproept. Wanneer iemand een horloge heel mooi vind, maar het is eigenlijk niks waard. Wat maakt het uit. Het is ook niet zo dat voor dit horloge 4/5k wordt gevraagd.

2 likes

Nou… afgaande om de originele adviesprijzen van Invicta :wink:.

Begrijp dat advies prijs flauwekul is. Maar anderzijds ik kom uit de verkoop. Van zowel luxe als electronica. Het gebeurd vaak genoeg dat adviesprijs en marktprijs ver uit elkaar liggen. Zo kan een leren tas vanuit het merk bijvoorbeeld 1000 euro als advies prijs worden gepresenteerd. Maar in de winkel liggen voor 600 euro en inkoop is 300. Het produceren ervan zou (bij horen en zeggen van insiders) niet eens 100 euro kosten. Dus mooi verdient. Verwacht dat dit bij horloges niet anders is.

Rolex verkoop 5000 (adviesprijs), 4000 (bodemprijs) verkoop en productie misschien niet eens 1000 euro. Wanneer we het hebben over de stalen Rolex horloges.

Maar goed dit is een beetje gissen uit eigen ervaring.

1 like

Nee, dat is mensen besodemieteren.

1 like

Dat is zoals ik eigenlijk al zei bij andere merken niet heel veel anders. Tenzij we willen dat Rolex horloges vandaag de dag voor onder de 1000euro worden verkocht. Seiko’s voor onder de 100. Etc.

Kijk maar naar dat merk met al die advertenties van sporters en acteurs…

Welk merk? :grimacing:

2 likes

Welkom in de vrije markteconomie :crazy_face:

Dus eerst vind je dat RLC niet mag afgeven op Invicta, en vervolgens geef je af op Rolex(dragers).
Juist ja. Goed punt heb je daar.

1 like

Adviesprijs 5000 en verkoopprijs 6000 :joy:

2 likes

Dit heeft niks met vrije markt te maken, het hanteren van nep kortingen is niet ok en kan je melden bij de autoriteit consument & markt. Geen idee of dat hier echt aan de hand is trouwens XD

edit: sarcastische ondertoon, het lijkt me alleen hilarisch als iemand de moeite neemt om dat daadwerkelijk te doen :joy:

1 like