Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

Dit soort van Invicta idioterie zie ik toch maar bij weinig andere merken langskomen.

image

5 likes

Grappig dat wanneer je je kritisch uit over Invicta en hun bizarre adviesprijzen dat je dan meteen een watchsnob bentā€¦
Ik bekritiseer het merk niet de drager. Iedereen moet vooral kopen waar hij of zij blij van wordt. :+1:

2 likes

Och, kijk eens in een DHZ zaak: inkoopprijs van een klein inbussleuteltje : ā‚¬ 0,13 inclusief btw:
verkoopprijs ā‚¬ 2,39.

dat zijn (procentueel) nog een marges !

4 likes

Nee, het afgeven op invicta doet af aan mensen die dat wel zouden kopen. Ik zie echt wel een paar leuke invictaā€™s als ik op de site kijk. Geen idee of ik het zou kopen, dan ga ik eerst verder inlezen.

1 like

Mag dit weer ontopic? Waar zijn de aanbiedingen?

11 likes

Idd, hoopte op een paar mooie aanbiedingen maar lees voor de zoveelste keer weer van die huil reacties. Kappen nu, ga ergens anders lopen huilen aub, bedankt :+1:

11 likes

40% korting

6 likes

Maar je steunt bij Rolex wel direct de ā€˜goede doelenā€™ en daar betaal je natuurlijk vooršŸ¤”šŸ„“šŸ˜

1 like

Mooi voordeel: Hudsonā€™s Bay in Amsterdam heeft momenteel 30% korting op en aantal modellen van Hamilton. Misschien ook andere merken.

In verband hiermee: er komt een NA aan :grin:

4 likes

De Khaki Field toevallig ook? :grimacing:

Durf ik niet te zeggen, niet alles, maar een boel met -30% stickertjes

Hoezo. Adviesprijs.
https://watch2day.nl/deal/bijzondere-reign-monarch-automatics
Van 1895 voor 130. :wink:

Eej, dat is 1.765 eypo korting!
Koop nu! Koop nu! Koop nu?

Keukenkorting op een horloge
:joy:

1 like

Daar kun je geen buil aan vallen :innocent::

Ik kan die site niet meer aan
:confounded:
.
.
:nauseated_face:
.
.
:face_vomiting:

Fictieve kortingen en abnormale niet realistische adviesprijzen zouden verboden moeten worden. Mijns inziens hoog oplichtingsgehalte.

2 likes

Ik adviseer die site dan ook niet meer te openen, evenals topics over horloges die je niet kan waarderen. Scheelt je heel veel tijd en negatieve energie. :wink:

14 likes

Snap ook niet dat mensen dit delen als ā€˜leukeā€™ online aanbieding. W2D is praktisch altijd vage merken voor vage prijzen.

4 likes

Gasten. Kap hier nou eens meeā€¦
Als een advertentie niets voor jou is dan hoef je er toch niet over in discussie?

3 likes

Ok, sorry :wave:

Ah joh, trek je er niet teveel van aan.

Het is niet alsof de mensen die het hardst roepen dat W2D kut is zelf horloges van 10+ dragen. Een misplaatst gevoel van superioriteit. Mijn rijke fantasie maakt ervan dat ze elke ochtend gewoon in de arbeidersrups naar werk moeten :bullettrain_front:

6 likes