Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

Vandaag bij Outlet Roermond.


(Geen idee of dit een scherpe prijs is, maar wilde m toch maar even delen)

6 likes

Waarschijnlijk opgekrikte 'vanā€™prijzen (die 899 en 750) waar ze nooit eerder voor te koop hebben gestaan ??
Neemt niet weg dat de aanbiedingsprijzen aantrekkelijk (kunnen) zijn.

Volgens mij zijn dat de normale retailprijzen.

1 like

Kan hoor, maar ik bedoel met ā€˜opkrikkenā€™ meer dat vaak geadverteerd wordt met een 'vanā€™prijs waar een horloge nooit voor in de vitrine heeft gestaan.

Vandaag even met de Miss in een Hudson winkel, kan mij niet aan de indruk onttrekken dat deze keten zeer binnenkort ( helaas ) de pijp aan Maarten geeft. Voor Seiko liefhebbers is het dan toeslaan :nerd_face:

3 likes

Dat bedoel ik te zeggen, het zijn retailprijzen dus ze staan juist wƩl voor die prijs in de winkel.

2 likes

ā€˜Missā€™ of ā€˜Mrs.ā€™ ? :face_with_raised_eyebrow: (had je niet als een ouwe snoeperd ingeschat nl :wink:)

2 likes

:sunglasses:
Gaat u dat wat aan :tongue:

1 like

Misschien praten we dan langs elkaar heen. Waarschijnlijk bedoelen we hetzelfdeā€¦ :blush:

1 like

Ik had ze allebei gekocht!

2 likes

Ik ben al een tijdje aan het surfen voor een leuke Omega Seamaster en zie nu deze staanā€¦ kan dit wat zijn?

1 like

Beetje veel kapot gepolijst :sunglasses:

2 likes

Jaā€¦ dacht ik ook te zienā€¦ en er is volgens mij ook iets met de lumen?

Neen! Run!

1 like

Oefā€¦ wat een afgeragd ding. Kost niks, maar dan heb je ook niks.

1 like

Zoā€¦ van die kast is niet veel meer over. De hele vorm is veranderd bij de kroon. En de lume heeft rare plekkenā€¦ waterschade?
Ik zou even doorkijken.

1 like

Op zich geen online aanboeding, zoals dit topic begint maar als je om de buurt bent en het jouw ding is, zeker even de moeite waard om langs te lopen:

Juwelier Ed Kestens in Alexandrium Rotterdam

http://www.edkestensjuwelier.nl/

De beste man is overleden (RIP) en mevrouw Kestens heeft er geen zin meer in om de winkel te blijven draaien. Dus dit is de laatste week! Zondag zijn zij voor het laatst open.
Afgelopen tijd ben ik er meermaals geweest en heb er wel wat gekocht.
Ze hebben redelijk wat Seikoā€™s, er liggen Armaniā€™s, Guess Collection (Gc). Allemaal aardig afgeprijsd (in mijn beleving).
Ik sluit niet uit (maar garandeer het ook niet) dat er de komende dagen, dan wel zondag op de laatste dag, nog wat van de prijs afgaat. Anders wordt het waarschijnlijk allemaal door Ć©Ć©n opkoper opgekocht, dus alles wat het oplevert is meegenomen.
Dus ben je in de buurt, loop even langs zou ik zeggen.

Hierbij nog een (wat slechte) foto, welke mijn vrouwlief mij vorige week nog toezond, toen ik haar vroeg te kijken of de prijzen nog verder waren gezakt (dat was toen niet het geval)

Doe er je voordeel mee

Oh ja, en voor de kenners nog wat non-informatieā€¦
Er ligt ook een Breitling occasion. Vraagprijs aldaar ā‚¬1750.
Ik heb geen idee wat voor model, omdat ik gewoonweg (nog) de benodigde kennis niet van heb. Misschien dat iemand anders die informatie kan aanvullen, na het zien ervan.

3 likes

Daarnaast, ik zou hem bijna vergeten, vandaag ook deze bekeken:
https://www.usedproductsgouda.nl/webshop/sieraden-horloges/invicta-specialty-19761-herenhorloge-in-origineledoos-met-extra-schakels.html
Op zich niet een heel verkeerde prijs, zo compleet ook, lijkt mij.
Ik heb hem bekeken en vastgehouden, maar hij voldeed niet aan mijn eisen. Ik kan mij echter heel goed voorstellen dat dit voor iemand anders anders ligt. Dus ben je er naar op zoek en/of ben je er in de buurt, kijk er gerust eens naar. Dat kost niets en misschien ga je wel tevreden naar huis terug.
En wie weet, kun je nog iets aan/met de prijs doen.

3 likes

Aanvulling: zojuist nog eens gaan kijken om het model af te lezen/vast te stellen, maar hij staat er niet meer dus waarschijnlijk verkocht.