Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

Oh boy, ik had met mezelf afgesproken dat die na de vakantie wel een keer zou komen, maar wordt nu wel heel verleidelijk! Staat bovenaan mijn wishlist… :sweat_smile::thinking::flushed:

1 like

Horlogevandaag :wink:

Voor degene die van bieden houden :grinning:

https://boulandveilingen.nl/?profile=629505&utm_source=copernica_mail&utm_medium=facebook%20leadgeneration&utm_campaign=2015-11&utm_content=cid806_20190802&profilesource=Copernica&profileid=629505

1 like

Stalen band versie is in de aanbieding. Met zijn 40mm case en 20mm lugsize is het imo een prima ding. Er zit een Swiss Made ETA 2824-2 movement in.

Prijs was rond de 500 euro en nu 400 euro.

Edit: met code “WATCHUSEEK” krijg je nog eens 10% korting en zit je op 354 euro :+1:

16 likes

Ga je absoluut geen spijt van krijgen. Zeker niet voor 185 euro. Voor mijn rode heb ik 260,- betaald en ben er hartstikke tevreden over. Ik zeg doen :grinning:

Edit:
Te laat. Klik net op de link, horloge is weer 247,-
Komt vast wel weer in de aanbieding.

1 like

Voor de die-hard Beatles fan:

https://www.hudsonsbay.nl/nl-nl/p/raymond-weil-maestro-limited-edition-the-beatles-horloge/2000003978?v=3000008832

6 likes

Terug op 184,26 voor prime members

1 like

Ik zag er een originele (6105) op MP. Zag er goed uit met weinig “lume rot”.

1 like

Onder andere een paar Alpina’s, een Raymon Weil e.a. bij Hudson’s Bay

Ik heb dat boek toen voor m’n verjaardag gekregen en het is echt een aanrader! Zijn korte verhaaltjes maar best interessant om te lezen :slight_smile:

1 like

Hahaha, 2 horloges met Zwitsers quartz uurwerk + luxe horlogedoos voor € 84,95 bij Watch-toe-dee

1 like

jaha,
en dat afgeprijsd van maar liefst 439 euronen :thinking:

1 like

Daarvan is 400 eypo voor de horlogebox schat ik
:roll_eyes:

Moet je alleen toevallig iets bij bol.com bestellen dan zou ik deze daar erbij pakken.
Deze is nu 30,99 maar met de code ENGELSBOEK10 gaat daar 10 euro vanaf.

Voorwaarde is wel dat je voor 35 euro moet bestellen dus er moet voor minimaal 4 euro bij worden gekocht.

Edit: Bookdepository.com is nog goedkoper overigens, met code NL10 komt je uit op €18,69 totaal met gratis verzenden!

3 likes

Ach het kan altijd NOG erger
Check deze oplichter eens:

En op Ali

En begrijp me niet verkeerd,
dat ie spullen van Ali haalt en dropshipt naar klanten met winst is gewoon gezond ondernemerschap.
Maar dat van 120 euro voor 59,95 dat valt gewoon onder oneerlijke handelspraktijken en is zelfs verboden.

1 like

Hoezo?

Simpel, het heeft nooit 120 gekost dus dat van/voor is een leugen en valt onder het wettelijke verbod op oneerlijke handelspraktijken.
Bol ook… vreselijke smeerlappen met een ongemanierd verdienmodel.

Top boek! Heb hem zelf ook. Erg leuk. Onlangs ook @amaris van dit boek voorzien na het winnen van de ontwerp het logo Challenge :sunglasses::+1:

2 likes

Van Grinsven Den Bosch

5 likes

Maakt dit überhaupt iemand nog iets uit? Niet als negatieve opmerking naar iemand bedoeld hoor. Maar als ik voor de zoveelste keer “Swiss made” als selling point zie, dan moet ik met mijn ogen rollen :roll_eyes:
Misschien omdat ik sowieso meer van door de Japanners gecharmeerd ben :sweat_smile:
Ervaren jullie “Swiss made” wel nog steeds als een garantie voor kwaliteit?

4 likes

In de omschrijving staat dat het horloges met een Japans quartz uurwerk betreffen, dus sla je slag :stuck_out_tongue: . “Ergens” made is geen garantie voor kwaliteit, maar afhankelijk van waar maakt het de waarschijnlijkheid wel groter.

1 like