Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

Denk dat als sale Bijenkorf voorbij is het ook gedaan is met de korting van 70%.

1 like

Nee, geen aandelen. Kwam die post echt zo enthousiast over?

Marktplaats heeft overigens veel grotere problemen dan af en toe een item van BVA.

3 likes

Bij de specificatie en wasvoorschriften staat dat die 40mm is maar niet hoe je hem dan moet wassenā€¦
Dus geen 38mm

1 like

Lekkermakertjes noemen ze dat. Heb ik afgelopen weken al zeker 3x bij verschillende modellen gezien bij die korf.

Toch vorig jaar 2 x een mooie deal gedaan daar. Misschien hebben ze er 1 of 2 en na verkoop laten ze dat zo staan, trekt toch weer kijkers.

1 like

Pfffā€¦ Die ā€œBijenkorf prijzenā€ zijn enkel lokkertjes, maar nooit op voorraad. Foute reclame imho.

2 likes

44mm, veel te groot.

Deze is wel op voorraad:

2 likes

Precies goed voor een echte mannen arm :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ah, daā€™s mooi. Ik zocht nog toiletpapier, maar hiermee lukt het ook :joy:

2 likes

Hij is wel waterdicht dus de wasmachine moet geen probleem zijnā€¦ :wink:

Volgens mij is dit model wel 38mm, maar neemt zalando het niet zo nauw met de specificaties. (ik kan het uiteraard ook mis hebben :innocent:)

1 like

Met een horloge je bips afvegen??? :neutral_face:

In Utrecht zouden ze er nog 1 hebben. Run baby, runā€¦

3 likes

Nope. Net gebeld. Helaas niet beschikbaar.

6 likes

Lekker Maup! :sunglasses::+1:

Dank voor de tip, zojuist aangeschaft!

2 likes

En toch niet altijd, al was dat ook mijn ideeā€¦

https://www.siebeljuweliers.nl/horloges/seiko/seiko-presage-herenhorloge-ssa363j1-leer-bruin?gclid=EAIaIQobChMIo-D20M2H5AIVl-J3Ch3K-g3TEAQYDiABEgIYsvD_BwE

Niet duur!

siebel
onbeschoft personeel, garantie kennen ze nietā€¦

kots1

Ligt aan het filiaal natuurlijk.

Nou hier in Arnhem is het een drama.
En het blijft daar niet eens bij, mocht je donker van huid zijnā€¦ stap dan eens binnen.

1 like