Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

Ik zal eens een zonnebankie pakken. :sunglasses:

2 likes

Ik geloof je hoor maar dat zal niet voor alle Siebel filialen gelden. Maar Siebel is hier in Almere in ieder geval geen bijzondere winkel. Lijkt wel een bijouterie met wat ze daar aanbieden.

1 like

Leuke prijs voor een leuk horloge. 155 euro voor de Citizen BN0150
Via Amazon.de

2 likes

Is Siebel geen bijouterie?

Wie had het over bips afvegen? Je kan van alles met wc papierā€¦ Misschien had ie wel hele andere plannen

En binnen! Voor net iets meer dan 2 tientjes via Ebay. Prachtig mooi uitgevoerd en goed geschreven boek waar het vooral gaat om het verhaal achter het horloge. Soms bekend, veelal onbekend, altijd leuk om te lezen.

Zoals Dimitri Dimitrov, de MaĆ®tre Dā€™ van The Tower Bar van het Sunset Tower Hotel, zegt over de Timex Indiglo die hij kreeg van Bill Murray:

'But you know, most every watch in the world, even the really old ones, keeps very good time - so whatā€™s the difference between all those watches? Itā€™s the story behind them. And i have this amazing story that Iā€™ve told a thousand times. When anyone asks, ā€œWhy do you wear that watch?ā€ I reply. ā€œWell, my friend Bill Murray gave me this watch, soā€¦ā€

Aanrader en normaals dank aan Wesley @Taconew voor de tip. Everybody should have one :+1:

8 likes

Niet speciaal een leuke aanbieding, maar omdat het Britse pond laag staat en veel Britten nog voor de Brexit wat geld willen verdienen zonder import kosten (waardoor kopers vaak afhaken), zie ik vaak en veel leuke dingen op de Baai uit de UKā€¦

1 like

Hele nette prijzen, alleen jammer dat er nog invoerkosten bijkomen.

https://www.shoppinginjapan.net/sarb033

https://www.shoppinginjapan.net/sarb035

1 like

Klinkt interessant. Heb je misschien een voorbeeld?

Nou, ik heb net een G-Shock MRG uit de 90er jaren gekocht, zag het zondag, vond de prijs nog wat hoog en deed zomaar een 20 pond lager voorstel, voor ik het wist, was het geaccepteerd. En zo is er in iedere prijsklasse wel wat.

1 like

Vast een lokkertje maar ALS ik een mail krijg sla ik genadeloos toe! :sunglasses:

1 like

990 pond lijkt mij een uitstekende prijs? :thinking:

1 like

Ach al weer een "limited Edition ", alleen om die woorden al haak ik af ā€¦:nerd_face:

3 likes

Dat is wel een goede reden om een horloge wat je mooi vind niet te kopenā€¦

2 likes

De normale modellen zijn straks enkel nog in gelimiteerde oplage te krijgen als dit zo door gaat :joy:

6 likes

Haha. Dan worden mijn ongelimiteerd geproduceerde Seikootjes ook nog eens wat waard.

2 likes

Spreek je nu niet voor eigen winkel? Dat is namelijk niet de bedoeling van dit topic.

5 likes

Klopt neem me niet kwalijk maar dat wist ik echt niet, ik dacht dat je hier gewoon mensen kon attenderen op een leuke aanbieding.

1 like

Is toch mooi 455 euro goedkoper.

Tja, ik zie het dan als gebruikt. Licht beschadigd staat er, dus gebruikersporen.

3 likes