Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

Maar je hebt wel een groene broek (strak model)?

4 likes

Zeker waar! Gelukkig zijn het goede economische tijden dus heb ik wel hoop voor ze.

Dat is dan Ă©Ă©n van de redenen voor het vertrek :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik heb er laatst in Den Haag wel wat gekocht, weliswaar in de aanbieding, maar toch.

:rofl::joy::rofl: ja dat was mij ook al opgevallen. Verschrikkelijk hĂš. Gelukkig gaat het om de getallen

1 like

Voor de kerst gaat wel lukken denk ik.

Doek valt voor Hudson’s Bay in Nederland, 1400 medewerkers op straat’

De fysieke retail staat behoorlijk onder druk, ik zou niet graag in hun schoenen staan.

Stond hem goed!

6 likes

Seiko SRP641 voor € 349


https://www.kish.nl/nl/431328/seiko-horloge-srp641k1-prospex/?pos=5255

Edit: het betreft hier de automatische versie met metalen “shroud”.

1 like

Plug je nou je eigen ad in dit topic :joy:

1 like

Is niet mijn ‘eigen’ handel


Je zet het toch zelf te koop, ongeacht of het voor een vriendje is.

1 like

Nu je een topic op hf gemaakt hebt wel

Als men daarmee weer gepikeerd en op de pik getrapt is dan haal ik het wel weer weg
ZUCHT

Gooi d’r anders nog een 10% kortingsactie tegenaan.

3 likes

Een horloge wat niet in eigen bezit is mag conform de regels helemaal niet aangeboden worden


3 likes

Marktplaats link verwijderd. Prettige avond iedereen.

Liedje voor de sfeer:

2 likes

Was het nou jouw Marktplaats advertentie of niet. Als van jouw Marktplaats account was kan ik me voorstellen dat dat hier problemen oplevert. Als het een advertentie was van iemand anders op Marktplaats is het toch geen probleem?

Dus 


Ben jij Andries?

Het was niet mijn marktplaats advertentie en ik ben geen Andries :slight_smile:

Dan is de link naar Marktplaats geen probleem toch? Een verkooptopic op HF voor een vriend? Tsja je bent niet de eerste die dat doet en je zet het er bij toch?

Kan niet in de regels vinden dat het niet mag. Staat @RLC wel garant? Zijn vriend heeft hier geen review en is hier onbekend.

2 likes

Gaat meer om 't feit dat hier leuke online aanbiedingen gedropt kunnen worden. Niet om je eigen handel of die van je vriendjes te linken :thinking: