Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

Misschien niet direct een aanbieding: maar Stowa heeft tot en met zondag een aantal speciale modellen in de verkoop op hun site: STOWA Only!

Gmw-b5000d-1er vandaag met 20% korting.

4 likes

Nog twee op voorraad! Spannend!

Behoorlijk scherp: Oris Aquis op staal, 43mm, blauwe dial. Met code “akt1descr0” voor €1314 (inc verz.)
https://www.olfert-co.de/oris-aquis-date-43mm-01-733-7730-4135-07-8-24-05peb

3 likes

Dat is zeker een mooie deal ,maar nu staat er E. 1490,- in de advertentie ?

Deze kun je niet laten liggen !

2 likes

Die code geeft 10% extra korting. Dus dan kom je uit op die 1300nogwat.

1 like

Oké, netjes :ok_hand:

1 like

Terroristenhorloge voor minder dan een tientje, als je laat bezorgen op een afhaalpunt.

2 likes

barack-obama-casio-f91w

5 likes

Ik ken de Mario Andretti’s Heuer.
Is dit dan de Barack Osama? :thinking:

Maar het is wel een serieus goeie aanbieding!

De marktvraag neemt vast explosief toe. :chart_with_upwards_trend:

2 likes

Een investering voor iemand met een iets grotere portemonnee dan ik…:stuck_out_tongue_winking_eye:

Rolex daytona platina

Goedkoopste op chrono24 is €54.000
Deze verkoper vraagt er €45.000 voor

Ik ken de persoon die hem verkoopt toevallig. Ik herkende die foto van zijn Instagram. Dit is in ieder geval geen standaard marktplaatsscam. :tired_face:

Edit; wat een slechte advertentie eigenlijk.

1 like

Wil je daarmee zeggen dat het een speciale i.p.v. standaard scam is of dat deze aanbieder te vertrouwen is?

Sorry het was niet zo goed omschreven. De adverteerder heeft het horloge daadwerkelijk in zijn bezit, afgaande op een aantal foto’s op zijn instagram. Ik kan aan de hand van die foto’s echter niet zien of het horloge echt is natuurlijk.

Met standaard scam bedoel ik de steeds groter groeiende groep mensen die horloges verkopen die zij niet in bezit hebben.

2 likes

Ken je hem of zijn Instagram account :thinking::grin:

1 like

Hoezo vraag je 45/50k? Zeg dan gewoon vraagprijs 50k…

4 likes

Hem!

1 like

Zag vorige week een benzinepomp medewerker met hetzelfde horloge, zijn er nogal veel van blijkbaar :nerd_face:

1 like

Ja zag een aantal positieve beoordelingen bij de gebruiker. Daarentegen leest de advertentie alsof hij een tweedehands Invicta horloge verkoopt😂

Als je het geld hebt, lijkt het mij geen slechte investering…