Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

Hem!

1 like

Zag vorige week een benzinepomp medewerker met hetzelfde horloge, zijn er nogal veel van blijkbaar :nerd_face:

1 like

Ja zag een aantal positieve beoordelingen bij de gebruiker. Daarentegen leest de advertentie alsof hij een tweedehands Invicta horloge verkoopt😂

Als je het geld hebt, lijkt het mij geen slechte investering…

Dat denk ik ook niet. Ik heb me wel altijd afgevraagd hoe hij in vredesnaam 40-50k kon en wilde betalen voor een horloge, maar dat maakt dat ik hem beoordeel op iets waar ik geen weet van heb. Wie weet een goede deal voor de juiste geïnteresseerde :+1:

1 like

Zitten toch wel leuke aanbiedingen tussen:

In de vakantie in de winkel van hun geweest in Hamburg: het is daar lekker rondneuzen :slight_smile:

Op mijn vraag of de overdracht bij Gassan kon plaats vinden, niets meer vernomen van deze verkoper.:zipper_mouth_face:

2 likes

https://www.zalando-lounge.nl/event

Aanbiedingen van Invicta’s voor de liefhebber

Heb al een Invicta, :sunglasses: en Watch2day is meestal een stuk scherper

1 like

Dat viel mij ook wel op i.d.d.:sunglasses:

Uitverkoop bij Hudson Bay begint vandaag officieel
.
http://news.hudsonsbay.nl/go/6/3KB8USEU-3K9TRAUB-3JT6YFAF-ZRUZGL.html

1 like

Helaas hebben ze de homepage uit lucht gehaald. In snel tempo even langs de horloge afdeling gaan voor de beste aanbiedingen.

Ik moet zeggen dat ik er nog nooit binnen ben geweest. Wat voor horloge merken verkopen ze?

Danish Design, Daniel Wellington en dat soort ook op HF zo geliefde horloges. Maar ook een paar aardige Seiko’s, Hamilton en ik meen me Tissot te herinneren.

50 % korting op Movado en Alpina.

Voor dag geld heb je wel hetzelfde horloge als Ali B!

1 like

Hazekamp Groningen stopt ermee. Heb even snel een foto gemaakt mocht iemand interesse hebben in voornamelijk Citizen en Seiko

4 likes

De MM200 voor €85 is wel erg mooi geprijsd. Die zou ik wel willen. :stuck_out_tongue:

15 likes

Haha Adil :grin:, wie niet :sunglasses:

2 likes

Nou hop, wie wilt er nog meer 1? Hoeveel kan je er dragen @RBK? :joy:

1 like

Volgens mij is dat 850 in plaats van 85 ???

1 like