Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

Your Welcome.

Ik zag er laatst wel een voor 599.

Order Summary
Product (1)
Total

Seiko Automatic Diver SKX009J2 Blue Dial Menā€™s Watch
Qty1
ā‚¬299.69

benshop.co.uk

Veel seiko divers in de aanbieding,

1 like

Redelijke prijs, maar de j-serie is goedkoper te vinden. Ga je voor de k-serie dan natuurlijk nog goedkoper. Maar je moet natuurlijk wel een beetje geluk hebben met inklaringskosten die niet bij je worden ingediend.

waar? :open_mouth:

Uit de VK geen btw en inklaringskosten zolang ze nog lid zijn van de E.U.

Ik ben vandaag even gaan kijken, maar voor de echte deals zul je nog even geduld moeten betrachten. Korting nu 10% en 15%, afhankelijk van het merk. Er worden ook nog merken buiten de uitverkoop gehouden. Een enkel horloge gaat nu voor 30% maar dat is uitzondering.
Ik verwacht dat die kortingen de komende periode nog wel hoger zal worden (waarbij het aanbod ook vast wel wat af zal nemen, maar de duurdere modellen blijven dan vaak wel liggen, is mijn ervaring), aangezien ze eind van het jaar vertrokken willen zijn.

Sale en soms 50% korting bij Seriouswatches.eu.

1 like

Aantal Tudorā€™s voor (relatief) weinig


4 likes

Ik zie dat Filipucci ook een aantal bronzen modellen op voorraad heeft. Wat is dat toch een schitterend horloge. :drooling_face:

Ja klopt. Normaal vind ik Filipucci aan de dure kant, maar deze Tudorā€™s vallen echt mee. Zijn erg gunstig geprijsd.

Klinkt toch wel apart, ā€œBlack Bay Blueā€. Beetje alsof ze het hebben over de gele auto die rood is.

Black Bay Blue, Black Bay Red, Black Bay Black het kan allemaal :smiley:

De oude ETA versies hebben respectievelijk de bijnaam Blue Rose, Red Rose, Black Rose.
De nieuwe versie met inhouse uurwerk en schild logo ipv roos hebben (zelf verzonnen) respectievelijk de bijnaam: Blue Knight, Red Knight en Black Knight :yum:

Dat is de oninteressante ā€˜saleā€™ die SW een heel jaar door heeftā€¦

1 van de horloges die ik heb zie ik op Chrono24 staan. Volgens mij wel een mooie prijs aangezien ik ze voor zoā€™n 1k zie gaan op EBay.

Link?

2 likes

Blijven wanneer ze verkocht zijn wel zichtbaar op EBay?

Exact dezelfde staat er namelijk momenteel niet op. Maar deze staat er bijvoorbeeld wel op.