Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

3 maanden via eBay sold listings en daarna via google ook nog wel

Die staat te koop, is niet verkocht. Dus of die prijs realistisch is weet je niet

Wil je nu echt dat ik zoveel werk hiervan maak?:see_no_evil: Hou eigenlijk niet zo van dat kinderachtige wellus nietes spelletje.:grimacing:

5 likes

1k voor een vintage chrono met oninteressante chrome kast en ‘gewoon’ landeron werkje? Als je gek bent wel ja. 250-300 euro maximum, en ikzelf zou dit nog een stukje lager inschatten. :sweat_smile:

Ik zou zoiets verkopen aan 150 euro, en indien bijna NOS misschien nog 250 euro.

2 likes

Jij beweert iets, dan graag ook onderbouwing

2 likes

Er staat bij dat de kast van staal zou zijn. En hij is wel 37mm wat een pré is. Maar idd optimistisch geprijsd en lijkt me niet dat zulke horloges 1k op brengen wat Kasper altijd beweert maar geen bewijs voor heeft

Die Invicta’s hebben altijd ‘fond acier’ chrome plated kastjes. Verkoper weet niet wat ie zegt, zoals vaak helaas. Ze zien staal kleur dus ze zeggen staal. Gewoon een instap chrono, maar wel met een mooi design. Dus 150 tot 250 moet wel lukken.

Veel succes met het vinden van deze horloges voor die prijs. :grinning: Zal op zijn minst richting de 400 gaan denk ik en op zijn top rond de 1k zoals ik al zei.

Dit is ook wel een mooi voorbeeldje, maar wel wat geliefder qua dial en uurwerk

1 like

Die staat er ook voor zo’n 500-600 op EBay. Misschien met wat afdingen kun je die voor net onder de 500 kopen. Dat is een mooie prijs. Tjah zit je aan de hogere kant dan gaan doe voor 800-900 weg.

Ik zit al jaren dagelijks in die markt en ik zou ze gewoon al niet kopen om mee te beginnen - ze zijn voor verzamelaars niet zo interessant :wink:

Natuurlijk is dat anders als je liefhebber bent van het merk maar de hoeveelheid Invicta fans zal ook wel meevallen.

Ojaa maar een Landeron in :speak_no_evil:

1 like

Niet echt geliefder denk ik, juist erg incourant. Ik krijg mijn VJ7734 panda hier op het forum ook maar niet verkocht ondanks dat hij echt een stuk goedkoper is dan die jij laat zien.

Je zou ook gewoon wat kunnen leren hier ipv met je hakken in het zand te gaan staan.

5 likes

“Hakken in het zand”

Hmmm dat zeg jij tegen mij. Maar dat kan ik ook over jullie zeggen.:thinking:

Overigens wie is met dit gezeur begonnen? Niet ik.

2 likes

Dat is een solid gold 18k kast. Ik hoop dat je het verschil ziet met een kast uit minderwaardig metaal met een chroomlaagje over.

1 like

Kom dan eens met een paar linkjes. Ik ben het ook niet altijd eens met Andy maar hier wel en hij kent de vintage markt wel.

Jawel, jij begint weer over hoeveel die invicta chronos wel niet waard zijn terwijl mensen je al eerder zeiden dat het wel mee valt. En jij komt steeds niet met argumenten.

4 likes

En Hodinkee :wink:

1 like

Kan het weer on topic heren?

6 likes

Sorry, kan niet subtieler zijn; nog steeds die enorme dikke plank voor je kop


Je volste recht om Invicta liefhebber te zijn en er bestaan in inderdaad best wat leuke vintage exemplaren.
Maar, het zou je echt sieren het eerst komende jaar eens stevig mee te lezen en niet minstens 5x per dag onzin te spuien. Begin eens met luisteren naar mensen die er wel meer van weten (zoals Koekoek en Septentrio hier boven
)

4 likes

Dat was gisteren ook al het geval toen Kasper beweerde dat Oris zowat kant en klare horloges in China laat maken.
Blijkbaar is het voor hem normaal om zomaar zaken te roepen zonder de juiste onderbouwing.