Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

Met rentepunten kan je vergelijkbare bonnen aanschaffen dus in die zin lijken ze niet vreemd. Toegegeven, ik ken deze site ook niet…

Je kunt er maar eentje kopen. Het is gewoon een platform voor het verhandelen van waardebonnen, net als dat je die wel eens op Marktplaats langs ziet komen. Niks aan de hand.

Denk dat je ook maar 1 bon per aankoop mag verzilveren. Of te wel je kan ze niet stapelen :wink:

Ik denk dat je het programma ‘extreme couponing’ te vaak hebt gezien op TLC haha. Meestal zijn die bonnen niet te combineren met andere bonnen. S&C deelt zelf ook vaak bonnen uit na aanschaf van een product.

1 like

Ik mag hopen dat jij dat alleen per ongeluk op de sportschool ziet :wink:

1 like

Inderdaad, gewoon een marktplaats voor ‘gekregen’ bonnen. Alleen zit er een derde partij tussen… Heb de site nog niet gebruikt, maar 30% overwaarde is nooit mis :slight_smile:

1 like

Bij Helgray is een actie, naast de Holiday kortingen, krijg je op het 2e horloge 50% korting… Ik heb er geen 2 nodig maar als ik een horloge koop en nog iemand ook, dan kunnen we samen profiteren…

Voorbeeld, ik koop een Helgray TCD01 voor 179 US$ en jij wil er ook één… dan betalen wij samen in plaats van 358 US$ Euro + 10 US$ verzenden maakt 279 US$. Als je gemakkelijk ook nog 25% (invoer) erbij opteld dan ben je voor 160 Euro de man/vrouw klaar en heb je in dit geval een leuke titanium duiker.

2 likes

Je had mij bijna zover… Jammer dat ze geen duiker met automaat hebben :cry:

1 like

Vandaag van 11:00 tot 17:00 uur: 15% korting op eBay.de, zie voorwaarden.

2 likes

jas aan ,… en naar gassan :innocent: bruut monster hoor!

Idd 500 = 1000 bij de rentepunten :ok_hand:

1 like

https://www.boumanonline.nl/horloges/longines-saint-imier-automaat-met-column-wheel-41mm-l27524526 Best een goede deal bij bouman

1 like

Zeker een heel mooi horloge !

Op deze site ook veel hoge kortingen op nieuwe Tag Heuer horloges.

ik heb zelf echter (nog) geen ervaringen met deze site, reviews zeggen wel dat de site erg betrouwbaar is!

mensen met ervaringen??

https://www.jomashop.com/tag-heuer.html?dir=desc&order=savingsoff&p=2

een aantal voorbeelden van aanbiedingen? (in $, dus als je het omrekent naar € ben je nog goedkoper uit)

1 like

Jomashop is prima. Maar je vergeet volgens mij rekening te houden met de invoeringskosten (21%). Als je die erbij optelt, en goedkoper uit bent…doen.

1 like

Daar had ik inderdaad geen rekening mee gehouden, deze 21% komt er altijd overheen dus als je op deze site iets besteld?

kortingen spreken mij wel heel erg aan namelijk! helemaal als je het omrekent naar euro’s

Doe maar 30%… btw en invoerrechten

1 like

Ik vertrouw op Roy. We maken er 30 van.

Je mag er vanuit gaan dat zo’n groot bedrijf gewoon netjes de factuur met het hele bedrag aan de zijkant van de doos heeft zitten, dus yes.

1 like

oke, had namelijk deze aanbieding op het oog:

dacht nu dus voor nog geen €1.100.- dit horloge te hebben, wat in Nederland overal nog voor €1.600.- te koop is. (ook omdat er nu bij staat gratis verzending)

Maar met de extra kosten (á +/- 30%) kom je rond de €1.450.- dan valt het voordeel heel erg mee denk ik ja…

hebben jullie nog aanraders van sites waar ik de Formula 1 serie voor een leuke prijs zou kunnen kopen?

kevin

Mja als je een th wil zijn die ook binnen de EU vaak met korting te krijgen. Via Jomashop krijg je ook geen fabrieksgarantie van TH wat garantiekwesties ook wat moeilijker maakt. Zelf vind ik importeren van een US webshop pas de moeite als de korting minstens 55% is, maar als er echt het horloge bijzit wat je al jaren wil bijzit kan ik me voorstellen dat je wat makkelijker te paaien bent.

1 like