Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

Gratis verzenden is meestal US only. Ook even rekening houden met het feit dat eventuele garantie gevallen via Jomashop lopen.

Jomashop is niet aan te raden, er zijn al verschillende topics over geweest. Komt 30% bij en geen garantie, garantie loopt via Joma.
De F1 zou zo maar bij Tag Heuer in Roermond (outlet) kunnen liggen. Je daar eens heen bellen.

Bij onze Oosterburen vind ik hem al voor rond de 1200, via een officiële dealer dus incl garantie. Tik het serienummer of naam in op chrono24, keuze genoeg.

Wachten tot de Roermond Outlet?

Edit; Man man man man man man die @royke74 is vlug zeg.

4 likes

Vorige week is een vriend van mij er geweest, had hem gevraagd even een kijkje te nemen bij Tag Heuer, echter was alleen de Connected serie flink afgeprijst en de moeite waard volgens hem. (ik meen uit mijn hoofd dat hij er nu lag voor ongeveer €700)

verder alleen wat oudere modellen voor redelijk ‘normale’ prijzen…

verder nog tips waar ik een F1 model zou kunnen vinden voor een aantrekkelijke prijs?

Zit toevallig ff net de voetjes omhoog aan de lunch

1 like

21 en 4,5 procent naar boven afgerond :wink:?

1 like

Zelfs naar beneden afgerond. Maar dat scheelt qua aankoopbedrag. Ook inklaringskosten en over verzendkosten moet ook betaald worden. Invoercalculator er maar eens op los laten. 27% komt er altijd wel bij. Reken op 30% dan zit je altijd goed

1 like

Hier een mooie Seiko

Ligt een beetje aan de prijs, komt ook nog afhandelingskosten bij ivm douane. Op de prijs van de TH procentueel weinig.

Snel even op chrono gekeken:

1 like

Hier komen ook weer extra kosten bij. Beter ga je in Duitsland shoppen. Daar kan je mooie prijzen vinden.

Dit zijn Duiste dealers, chrono laat alleen dollars zien.

1 like

O dan kijk je op Chrono24.com. Chrono24.nl geeft de prijs in Euros.

1 like

Of je past het gewoon rechtsboven aan, beter nog je maakt een account aan.

Jurawatches in de uk, gebruik de promocode limited10 voor 10% korting, neem de gratis watchwinder erbij, wat verzendkosten erbij dan kun je rond de €1125 klaar zijn als je geen PayPal gebruikt. Verkoop mij de watchwinder…

1 like

Bij jomashop betaal je volgens mij ook 50 euro aan verzendkosten .

Certina Sport DS Furious Chrono voor 249E

https://www.uhrenlounge.de/shop/#Hersteller/69/Certina/Serie/406/Sport/Modell/44650/C011.417.21.037.00.html

https://www.christopherward.eu/events/januarysale

Zoek nog altijd een bracelet voor mijn Trident, die zit er helaas niet bij.

Gr. Marc

2 likes

Kwam een Speedy tegen voor volgensmij een mooie prijs.