Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

Https://uhrforum.de/seiko-marinemaster-sbdx001-t336122

Nette prijs volgens mij :slight_smile:

1 like

Geen idee of dit een goede prijs is (lijkt mij hoog, plus 9% wiki kosten en transport en importheffing).

Maar wel een bijzondere Grand Seiko in Quartz;

Lijkt in heel goede staat, maar is lastig te zien met deze belichting.

Misschien hier een liefhebber voor?

Ik zou voor dit horloge 250 een redelijke prijs vinden :upside_down: Het is ook eigenlijk geen Grand Seiko, slechts een Grand Quartz.

1 like

2 likes

Af en toe kan ik jouw foto’s niet goed volgen. Zal aan mijn leeftijd, en mijn door drank aangetaste brein liggen.:confused::thinking:

Aangepast. Beter?

1 like

Ah, een marijntje

3 likes

Ik schreef het op, voordat het citaat van koekoek er boven stond. Ik begreep het echt niet.

2 likes

Zo’n grand quartz is natuurlijk wel een heel leuk klokje. Maar die vintage quartzen kan je nog vrij goedkoop uit Japan zelf halen.

1 like

Of hier:
https://uhrforum.de/seiko-grand-quartz-4843-7000-blaues-ziffernblatt-t327956

Toch niet echt goedkoop of wel :roll_eyes:

Kun je beter een superior quartz kopen, zijn veel nauwkeuriger :slightly_smiling_face:

Was ook meer een reactie op de wiki link eigenlijk die op dit moment flink duurder is. En man kan wel pochen dat men een gs heeft :stuck_out_tongue:

1 like

Wees gerust Marijn, ik snap die reactieplaatjes van @anon50762135EV echt nooit.

Het lijkt wel alsof hij willekeurig gewoon een plaatje uitkiest. Niemand snapt het.

12 likes

5 likes

deze was echt random :grin:

Dank je wel, ik kies de hamburger​:blush::tumbler_glass:

1 like

Lijntje uitgooien en dan uiteindelijk beet hebben. Vissen dus :wink:

1 like

Die snap ik dan wel weer. Captain Iglo verleidt al die vrouwen door zijn witte baard.

3 likes

En dat lijkt goed te werken, hele boot vol.

1 like

Heb het altijd wat dubieus gevonden; zo’n volwassen man alleen op een boot vol kinderen :smirk:

1 like