Mooi artikel. Ik had mij er ook niet echt in verdiept, maar het leek mij wel een scherpe aanbieding (mits je het een mooi horloge vind natuurlijk)
SKX007 voor 135 euro incl. verzenden zonder extra kosten. Betaal met Paypal en gebruik code: PFASHION18S
Verzending vanuit Frankrijk.
RIP, ik heb die code al gebruikt en blijkbaar kan dat maar ƩƩnmaal. Ik heb er 6 pond mee bespaard
maak je even een nieuw account aan
Edit: waarom werkt gewoon antwoorden niet meer⦠Maar @Mafkees hebben er meer gedaan en zo kun je de code nog gebruiken
Dank voor de tip, ik heb inderdaad maar een nieuw account gemaakt. ā¬135, ongelooflijk. Dat ze er nog op verdienen joh. Perfecte manier om eens een SKX uit te proberen zo!
Ik heb een paar dagen terug ook de SARB033 met dezelfde code besteld.
Uit- en inloggen werkte bij mij prima.
Ik verwacht dat ze binnenkort wel in het blauwe deel boven komen drijven. Ik heb nu 3 incomings dus ik heb genoeg (impuls-)aankopen gedaan.
Is reeds het geval
Ik dacht dat die code maar t/m de 22ste zou werken ?
Ik zag het inderdaad maar voor minder geld pluk je hem nieuw van de Baai momenteel.
Zijn ze wel goed die SKXen? Of weet je dat pas als je hem binnen hebt. Heb niet zon zin in een hele scheveā¦
Geen idee eigenlijk. Maar dat is altijd 50/50 toch?
Voor 135 euro waag ik wel een gokje.
Voor je die code pas in bij PayPal?
Werkt jammer genoeg niet voor Belgiƫ, blijkbaar.
http://pages.ebay.nl/help/buy/coupon.html?_trkparms=%26clkid%3D1314362714617511649
Gebruik de couponcode PFASHION18S en bespaar 20% (tot maximaal 50 euro korting). Deze coupon is geldig van 15 tot 29 januari 2018.
Voorwaarden voor de coupon
Geldig van 15 januari 2018 (vanaf 10.00 uur) tot 29 januari 2018 (tot 23:59 uur).
Coupon is geldig voor kopers met een account in Nederland of Polen.
Geldig in rubrieken: Kleding en accessoires (11450) en Sieraden en horloges (281)
Coupon kan een keer per PayPal account gebruikt worden en op Ebay.pl, Ebay.nl ingewisseld worden.
Coupon geeft recht op 20% korting (excusief verzendkosten of overige kosten zoals belastingen die niet in de objectprijs inbegrepen zijn). Maximaal 50 euro korting.
Super dank je wel!
Zojuist een 009 besteld. Ben benieuwd.
+1
Kan er een slotje op dit topic?
Heb zojuist een Seiko gekocht met korting
p.s. is mijn eerste, straks ga ik nog modden ook!