Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

Geen gemodder hier!
Van harte! Je kon hem niet laten liggen met die korting ? :wink:

2 likes

Scherpe prijzen, maar ook niet mijn merk.

Met dat logo heb ikk het idee dat zo’n horloge in mijn EHBO trommel moet

afbeelding

1 like

Zullen ze blij mee zijn zo’n associatie, bij het Nederlandse Witte Kruis :thinking:

Yep, een vlaag van gekte :confused:
Toch, de verkoper zit in Frankrijk, met een adres in China, levert maar aan een paar landen in de E.U., met een behoorlijk lange levertijd.(tussen 9 en 27 februari). Het zal toch niet…?
Wacht het wel af.

1 like

https://www.superaankoop.co.nl/nl_NL/product/seiko-automatic-diver-s-200m-horloge-skx007k1.html?gclid=CjwKCAiA15vTBRAHEiwA7Snfc06zL9HWt6BnBY-gBjK1H-5ufBw430Qsb7N_x8XJC4UvNzWULOxUMhoCwO0QAvD_BwE

Dit is goedkoop toch? € 137,- skx op rubber, wel een beetje vage site…

Het adres geeft Hong Kong aan. Daarnaast lijkt het op E-global. Denk je niet dat je nog invoerrechten moet betalen?

Ja.

1 like

Zoek gewoon een eu ebay verkoper en gebruik die 20% code, dan betaal je €137 voor een skx009/007

Ik weet niet of het een goede aanbieding is maar de Orient Automatic Tachymeter in de aanbieding bij Watch2Day:

https://watch2day.nl/deal/26081/orient-ffm-automatics-collectie

17 Januari besteld en vandaag op de deurmat dus. En zoals belooft zonder extra kosten. De SKX009K2 voor € 132,-.

Sla je slag.

7 likes

Hier ook. Mijn SKX007K2 ( op stalen band ) vandaag binnen voor € 145,-- via eGlobal.
En zonder bijkomende kosten !
Stalen band net in het ‘blauwe’ gedeelte verkocht voor € 25,–.
Ik had nog een originele rubber Seiko Z22 liggen. Zie wat dragen wij vandaag :wink:

2 likes

Goed gedaan tante, ik ben voor de 007k2, 3 euro duurder uit!
Is het wat?

1 like

Ben eerlijk gezegd nog niet verder gekomen dan hem in de kist te doen. Niks mis mee als eerste oordeel. bracelet is “anders” dan van mijn SKA615

10% korting op je aankoop van de gelimiteerde “The Inizio” 24 uurs horloge bij Jacopodondi.com met kortingscode “AUSDAY18”. Hieronder een foto van mijn witte versie welke inmiddels uitverkocht is. De zwarte is nog beschikbaar. Super ding.

1 like

Kortingscode voor 50 usd bij www.undone.watch

En … je kunt er een bandje mee bestellen voor onder de 50 usd. Reken maar uit.

5 likes

Die hebben slechte bandjes dan, als ze geld toe moeten geven om ervan af te komen.

afbeelding

Twee gratis perlons onderweg, zwart en bruin. Hahaha, leuk!! Dankjewel voor de tip.
image

You’re welcome.
Toen het briefje door de bus kreeg dacht ik nog: “als iets te mooi is om waar te zijn …” Maar de code werkt ook gewoon als het bestelbedrag onder de 50USD ligt.

Het zijn nog quick release bandjes ook. Dus eenvoudig wisselen.

1 like

Heb net twee bandjes besteld. Bedankt voor het delen.

Als een order bevestigd is, dan staat het toch gewoon vast? Ik ben benieuwd wat ze van plan zijn te doen wanneer ze erachter komen dat hun halve magazijn zonder betaling naar Nederland verscheept mag worden.

3 likes