Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

Ik zet er mijn geld niet op in. Je kan zo te zien oneindig (meerdere malen) bestellen.
Als iets te goed is om waar te zijn…

Tsja. Payment method: PayPal. Maar ik heb niet in hoeven loggen of PayPal hoeven bevestigen omdat het totaal $0 is. Dat betekent dat ze mijn PayPal niet hebben en dus ook niets kunnen doen qua disputes, correct? Ze kunnen hoogstens alle orders schrappen die ze vandaag hebben gehad o.i.d.

“Undone reserves the right to discontinue a voucher at any time or to modify any vouchers’ terms and conditions.”

Desalniettemin toch gebruik van gemaakt, thanks Thijs!

1 like

Ik ben ook benieuwd.

de code is ook niet echt slim gekozen …
Ik kreeg het als kerstkaartje vorige week door de bus. Ik denk dat ze het naar alle kickstarter backers van eerste uur deze code hebben gestuurd. Lijkt me dat er veel gratis bandjes worden besteld. In ieder geval door de hollanders.

Mijn bandjes zijn in ieder geval aangekomen. Maar als de bestellingen binnenstromen worden ze wellicht wakker.

Inderdaad! Niet meer bestellen dus allemaal :rofl:

Zojuist 2 besteld in 2 bestellingen… Ben benieuwd of ze arriveren

Jij zoekt toch nog een bandje?

Klopt! Blauw met zwart is nu besteld :joy:

1 like

Er zijn geruchten dat ze heeele enge dingen doen met je gegevens. Niet bestellen! :slight_smile:

3 likes

Bron? Undone heeft op vrijwel alle grote watchblogs gestaan met hun Mystique. Lijkt me best een legitieme handel daar.

5 likes

Alle potentiële bestellers even oogjes dicht…

@Mafkees Niet doorvertellen. Ik wil dat er niet veel meer besteld gaat worden. Zo verkleinen we de kans op schappen van bestellingen :wink:

2 likes

:sunglasses: geschreven sarcasme opmerken is nooit mijn sterkste punt geweest.

1 like

Hoewel ik een mailtje verwacht met een annulering heb ik het toch geprobeerd. Niet geschoten…

Eigenlijk is het ook een beetje “diefstal” toch? Achteraf voelt het niet 100% goed.
Had liever een 80% korting gehad.

Edit: inmiddels heb ik ze bericht dat ze al mijn bestellingen (waren er meerdere) mogen annuleren en heb mijn excuses aangeboden.

Sorry als ik het ook heb verpest voor de rest.

2 likes

Ik zie het al gebeuren dat men 4 verschillende bestellingen plaatst op hetzelfde adres met dezelfde naam…

hint hint

Dunne actie heren … ben ik altijd wel voor te vinden :stuck_out_tongue_winking_eye:

Wel allemaal schelden als iemand bandjes verkoopt, Maar lekker met ze alle een bedrijf kaal plukken, Is geen probleem. Zo werkt dat hier dus👍

1 like

De moraal vs de hobby. Laat ik vanavond dat arme bedrijf maar wat coulance gunnen.

image