Bedankt voor de tip, orders zullen wel geschrapt worden maar proberen kan geen kwaad! Ik ga weer lekker weg hier want zie de discussies al aankomen! Adieu!
Lekker inslaan voor een bandenparade toch . Persoonlijk verwacht ik wel dat wanneer er orders binnenkomen zonder betaling dat er ergens een belletje gaat rinkelen.
Ik heb nog genoeg voor de komende 3 jaarš
Dat is duidelijk een ander aanbod.
Ik zie het. Je hebt gelijk, maar ik verwacht hetzelfde.
Zie de kleine lettertjes op de voucher, er staat āall productsā. Er staat kort daarna echter ook, zoals ik hierboven heb aangegeven, dat Undone het zich volledig voorbehoudt de voorwaarden verbonden aan het gebruik van de voucher aan te passen.
Kan letterlijk alle kanten op gaan dus.
Let goed op de naam van het bedrijf.
Al jullie bestellingen zijn straks UnDone!
Zij doen uiteraard hun naam eer aan.
Leuke publiciteitsstunt.
Geweldig dit, ook even een rallyband besteld voor ā¬0,- payment verified. Nu afwachten.
Ben benieuwd hoe t verkoop-gedeelte er over n paar weken uit zal zienā¦
Bij mij werkt de code VUSD-50 al niet meer. Ik denk dat ze er lucht van hebben gekregen
Ik heb een reactie van James. Hij gaat mijn bestellingen iig annuleren. Voelde niet goed
Geen probleem, men kan moeilijk boos worden omdat je je leven betert toch? Hoe reageerde ie verder?
Laten we het spijt van hebberigheid noemen
Zijn reactie was kort. Hij bedankte me en gaat mijn bestellingen annuleren.
Haha, ja ik drukte hem wel wat zwaar aan, alsof je een veroordeeld crimineel was. Anyway, hij zal ook wel geen tijd hebben om uitgebreid te reageren. Hij moet immers tientallen (honderden?/duizenden?) orders gaan cancelen:).
De status staat momenteel op āCancelā, helaas, maar niet verrast!
Volgens mij is dat niet de status maar kun je als je hem als je wilt daar cancellen.
Jawel, dat is de status. Anders staat er āpending.ā