Glycine Airman voor USD 599

Massdrop: Community-Driven Commerce
We make products with input from our members and give them a place to connect, learn, and shop with people who share their interests.
Glycine Airman voor USD 599
Helemaal gelijk inderdaad, ik was met andere dingen bezig in mijn hoofd, maar je krijgt inderdaad zoân 17,4% korting op de verkoopprijs.
Sorry hoor, wat had je nou echt gedacht?
Het is geen charitatieve instelling.
Dat mag ik wel hopen, dat MM de btw betaalt. Zou een mooie boel zijn als ze dat niet doen.
Ik denk dat dit wel een goede aanbieding is voor een Astron solar gps van Seiko, al vraag ik me op basis van de foto af of deze echt nooit gedragen is. Maar de prijs is volgens mij scherp.
Heren Horloge Seiko Gps Astron!
Niet gebruikt Zeer lage prijs
http://link.marktplaats.nl/m1249015764
Van Astrons bestaan ook neppers. Ik zou het aan mij voorbij laten gaan.
Goed te weten, thanks.
gebleken is dat de MM niet echt eerlijk is met dit soort âbtwâ- acties.
Wat denk je zelf, als je de advertentie goed leest?
âIk ben geen horlogedragerâ.
En 4 jaar geleden registreerde hij zichzelf op MP met de naam âSeikoâ.
Nog even afgezien van alle taalvouten
Je Marktplaats naam kun je steeds weer veranderen toch?
Ik dacht dat het attent zou zijn om dit hier te delen.
Mijn reactie staat er idd botter dan bedoeld. Het delen van aanbiedingen of aanbiedingen die j ebeter over kunt slaan wordt zéér gewaardeerd.
Bij deze add gaan bij mij vele alarmbellen rinkelen.
Weet niet of het hierboven al is gemeld maar dubbel genaaid houdt beter.
Het volgende.
Ik had Ebay gemeld dat ik nog steeds reclame voor de kortingscode waarbij in de voorwaarden wordt aangegeven dat die geldig is tot en met 22 januari.
De reactie van Ebay kreeg ik vandaag en die bestond uit de melding dat de actie verlengd is en dat de code te gebruiken is tot 29 januari 2018.
Doe er je voordeel mee!
Hamilton Pan Europ vor $640:

We make products with input from our members and give them a place to connect, learn, and shop with people who share their interests.
Geen garantie via hamilton, dat icm de bijkomende kosten maakt het een stuk minder leuk.
Hoezo geen garantie via Hamilton?
Ik had voorheen meermaals geen bijkomende kosten. Zaten stickers op de doos geplakt waarop stond dat het vrij was van importheffing en dat werd gerespecteerd.
Britse maat van me verkoopt zijn Gruppo Gamma Divemaster D-01N op eBay:

Divemaster D-01N. The Divemaster is equipped with tool watch capabilities for real world challenges. ~Height 14 mm excluding 2 mm crystal. ~Lug width 24 mm. Retrospective but adventurous, the Divemaster draws inspiration from these legendary watches...
Bij twijfel wil ik met alle plezier als tussenpersoon fungeren.
Staat niet bij dat je het wel krijgt, dus je krijgt het niet. Kijk bijvoorbeeld eens bij de glycine airman, hier staat het vermeld bij included. Dat het vrij is van importheffingen en inklaringskosten is nieuw voor me, aangezien je in de VS koopt lijkt me dat je deze moet betalen.
Lijkt me sterk dat Hamilton geen garantie er op biedt. Maar goed, dat zou het geval kunnen zijn. Dan heb je altijd nog garantie via Massdrop.
Tja, ik betaal het soms wel, soms niet. En ik ga natuurlijk niet zelf naar de douane toe om mijn aankoop op te geven.