Uitverkoop bij Punte in Arnhem; 15 - 20% op alles. Aardige aanbieding op een Oris Calibre 111. http://www.juwelierpunte.nl/product/oris-calibre-111-111-7700-4061/
Hahaha, ja dat kwam door de stickers…sorry hoor
Op alles? Of alleen de uitverkoopsectie? 
Volgens mij bieden ze dat als service en betaal jij het bij de verkoper en die regelt het dan. Dus voor jouw gewoon 1 prijs en 1 x betalen maar je betaald hetzelfde, althans, dat is wat ik begrijp.
Gisteren ff wezen kijken. Opmerking was ‘alles op voorraad in de winkel’. Geen idee of online voorraad = aan winkelvoorraad is. Er stond in elk geval aardig wat; van ‘mode’ merken tot aan de Oris calibre 111. Mi was dit wel zo ongeveer het duurste horloge en tov. listprice dus een 1000 korting oid. Veel geld voor een Oris maar wel een errrrrgh mooi ding met een leuke inhouse.
Zou me niets verbazen als het geholpen heeft. Verdenk de duane én de medewerkers van oa. PostNL er niet van de meest snuggere figuren te zijn. Stickers of niet: over ruim 800 dollar heb ik geen importellende hoeven betalen. 
Ik denk dat het net zo goed werkt als gift op de doos zetten
. Daarbuiten hoef je ook niet slim te zijn om een lijstje met handelingen af te werken.
Misschien is dit dan een leukere aanbieding voor dit model? 2600,- dollar.

TW steel voor 149 euro, vind hem op andere sites als goedkoopste voor 199 euro. Winkelprijs volgens mij 299 euro. Verkrijgbaar op www.dailywatchclub.nl
En waar is die in de aanbieding?
Oeps … verkeerde Topic
Maandag he …
$379.99 ipv $1,500.00
Morgen Fossil bij Zalando Lounge. Nu alleen maar troep…
Van zulke prijsdalingen word ik weer zo hebberig …
Voor 320 euro incl shipping kan er 1 op de mat liggen. Zit alleen nog ff te zoeken naar extra kosten voor inklaren.
Komt nog 110 euro bij ongeveer.
Hoe heb je dat berekent. Volgens mij is het zo rond de 25% max kosten erbij.