Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

Weet niet of het hierboven al is gemeld maar dubbel genaaid houdt beter.

Het volgende.

Ik had Ebay gemeld dat ik nog steeds reclame voor de kortingscode waarbij in de voorwaarden wordt aangegeven dat die geldig is tot en met 22 januari.

De reactie van Ebay kreeg ik vandaag en die bestond uit de melding dat de actie verlengd is en dat de code te gebruiken is tot 29 januari 2018.

Doe er je voordeel mee!

Vandaag binnen van Ebay voor 135 euro.
Gelijk op donkerblauwe Nato gezet.
Geen ‘scheef ding’ :grinning:

6 likes

Hamilton Pan Europ vor $640:

Geen garantie via hamilton, dat icm de bijkomende kosten maakt het een stuk minder leuk.

Hoezo geen garantie via Hamilton?

Ik had voorheen meermaals geen bijkomende kosten. Zaten stickers op de doos geplakt waarop stond dat het vrij was van importheffing en dat werd gerespecteerd.

1 like

Britse maat van me verkoopt zijn Gruppo Gamma Divemaster D-01N op eBay:

Bij twijfel wil ik met alle plezier als tussenpersoon fungeren.

Staat niet bij dat je het wel krijgt, dus je krijgt het niet. Kijk bijvoorbeeld eens bij de glycine airman, hier staat het vermeld bij included. Dat het vrij is van importheffingen en inklaringskosten is nieuw voor me, aangezien je in de VS koopt lijkt me dat je deze moet betalen.

1 like

Lijkt me sterk dat Hamilton geen garantie er op biedt. Maar goed, dat zou het geval kunnen zijn. Dan heb je altijd nog garantie via Massdrop.

Tja, ik betaal het soms wel, soms niet. En ik ga natuurlijk niet zelf naar de douane toe om mijn aankoop op te geven. :clown_face:

Uitverkoop bij Punte in Arnhem; 15 - 20% op alles. Aardige aanbieding op een Oris Calibre 111. http://www.juwelierpunte.nl/product/oris-calibre-111-111-7700-4061/

1 like

Hahaha, ja dat kwam door de stickers…sorry hoor

Op alles? Of alleen de uitverkoopsectie? :wink:

Volgens mij bieden ze dat als service en betaal jij het bij de verkoper en die regelt het dan. Dus voor jouw gewoon 1 prijs en 1 x betalen maar je betaald hetzelfde, althans, dat is wat ik begrijp.

1 like

Gisteren ff wezen kijken. Opmerking was ‘alles op voorraad in de winkel’. Geen idee of online voorraad = aan winkelvoorraad is. Er stond in elk geval aardig wat; van ‘mode’ merken tot aan de Oris calibre 111. Mi was dit wel zo ongeveer het duurste horloge en tov. listprice dus een 1000 korting oid. Veel geld voor een Oris maar wel een errrrrgh mooi ding met een leuke inhouse.

1 like

Zou me niets verbazen als het geholpen heeft. Verdenk de duane én de medewerkers van oa. PostNL er niet van de meest snuggere figuren te zijn. Stickers of niet: over ruim 800 dollar heb ik geen importellende hoeven betalen. :sunglasses:

Ik denk dat het net zo goed werkt als gift op de doos zetten :stuck_out_tongue:. Daarbuiten hoef je ook niet slim te zijn om een lijstje met handelingen af te werken.

1 like

Goh …

€ 132,- :grin:

6 likes

Misschien is dit dan een leukere aanbieding voor dit model? 2600,- dollar.

image

TW steel voor 149 euro, vind hem op andere sites als goedkoopste voor 199 euro. Winkelprijs volgens mij 299 euro. Verkrijgbaar op www.dailywatchclub.nl

Tijd voor een vintage Seiko deze ochtend … :sunglasses:

4 likes

En waar is die in de aanbieding?

6 likes