Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

image

TW steel voor 149 euro, vind hem op andere sites als goedkoopste voor 199 euro. Winkelprijs volgens mij 299 euro. Verkrijgbaar op www.dailywatchclub.nl

Tijd voor een vintage Seiko deze ochtend … :sunglasses:

4 likes

En waar is die in de aanbieding?

6 likes

Oeps … verkeerde Topic :rolling_eyes: Maandag he …

4 likes

$379.99 ipv $1,500.00

1 like

Morgen Fossil bij Zalando Lounge. Nu alleen maar troep…

Van zulke prijsdalingen word ik weer zo hebberig …:innocent:

1 like

Voor 320 euro incl shipping kan er 1 op de mat liggen. Zit alleen nog ff te zoeken naar extra kosten voor inklaren.

Komt nog 110 euro bij ongeveer.

Massdrop

Hoe heb je dat berekent. Volgens mij is het zo rond de 25% max kosten erbij.

http://www.invoercalculator.nl

Zal bij benadering zijn.

Als je de invoerrechten op 0% zet klopt het al een stuk beter. De max kosten zijn €0.80 per horloge dus te verwaarlozen.

1 like

Dat snap ik niet helemaal.
Krijg wel eens wat uit de U.S.ofA , soms geen maar vaak wel behoorlijk wat kosten.

Dan doen ze het goed, want de ‘van’ prijs klopt van geen kant. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Naast invoerrechten bestaat er nog zoiets als BTW en een rekening voor de inklaring. Reken op 25% extra voor een horloge uit de VS.

Pricies dat wat Patrick ook zegt… Het ligt ook een beetje aan de hoogte vd verzendkosten. Daar moet je ook de kosten over betalen namelijk. Invoercalculator.nl werkt op zicht prima, maar de wisselkoers die ze daar hanteren klopt van geen kanten

1 like

Kon me nog net beheersen :innocent:

1 like

Wat vinden we hier van? Leuke aanbieding voor een automatische moonphase complicatie.

3 likes

Ik zag hem net ook voorbij komen.

1 like