Ook mooi! Die kende ik niet eens
er was toch nog iets met āvleugeltjesā ?
Zit ik net een boterham met filet americain weg te happen hier
je kopt hem binnen !
Zo rollen wij. Jij Iniesta, ik Messi.
Iniesta? ken ik niet, Messi⦠oh, die.
Oh ja, ouwe Stanley! Gouden kerel is me dat. Echt een voetballer van de vlijmscherpe vrije trappen.
Ai ai ai⦠slechter dan dit wordt het niet vrees ik vandaagā¦
De dag is nog langā¦
Wtf, die is Ć©cht flauwā:joy:
Weer een Massdrop. Nu Mercer voor een leuk bedrag: https://www.massdrop.com/buy/mercer-voyager-ii-automatic-watch
25% korting op Eterna horloges bij Jura Watches met actiecode, mag je ook nog als free gift een watch winder kiezen:
Ah. Een kontiki.
Ik heb zojuist de Casio AE1200 (Casio Royale) besteld voor omgerekend 16,70 euro
Je kan via ebay.nl zoeken naar een goeie aanbieder en dan de code PROMO10 gebruiken voor 10 euro extra korting. Die korting geldt wel maar vanaf 20 euro.
Ik zat al een tijdje te twijfelen bij een prijs van 30 euro, maar voor nog geen 17 euro is dit wel een koopje.
Edit: via de onderstaande uit Hongkong, dus wel uitkijken met het bedrag op de verpakking i.v.m. invoerrechten:
Naam v/d eBay verkoper ? Vanuit welk land ?
Zoals hierboven vermeld via Hongkong, dus even uitkijken met het bedrag op de verpakkingā¦
Ik heb hem besteld, kan er geen buil aan vallen⦠Bedankt voor het delen.
*edit; mocht iemand haast hebbenā¦
Thank you for choosing us. Due to the custom of your country, it takes a lot of time to clear custom. So it might takes 8-30 working days for delivery. If you donāt mind longer time to receive the item, we send out the good after your reply. But if you donāt want it now, we can provide full refund within 3 days. We send out the product as usual when we havenāt received the reply within 2 days. Should you have any queries, please do not hesitate to contact us any time.