Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

Misschien zit er iets bij? Extra voordeel blijkbaar met code “200photo50off”.

4 likes

Leuke deal!
Met die code komt bijvoorbeeld de Seiko Turtle PADI (SRPA21) op 222 pond inclusief verzenden, wat maar zo’n € 250,- is.

2 likes

voor 18,20 euro gekocht, bedankt voor de tip!

1 like

Als het de J versie was had ik hem ( nogmaals ) gekocht voor dat bedrag ! Ik kom op GBP 224,98 ?

1 like

Ik ook, maar heb hem ook al :wink:

Ik niet meer verkocht aan een mede forumlid.

Je kan bij bepaald bedrag er zelfs een watchwinder bij krijgen nog ook! Had een oris in card en kon een watchwinder als cadeau toevoegen voor £0

Strakke Seiko bij Horloge van de Dag


https://watch2day.nl/deal/26357/seiko-quartz-sur209p1?utm_source=e-ngine_mail&utm_medium=e-mail&utm_campaign=16%2Bfeb%2B2018

2 likes

He pim, waar kon je die toevoegen? Nadat je naar proceed checkput was gegaan? Enig idee vanaf welk bedrag je die ww erbij krijgt?

1 like

Bij checkout idd, geen idee! Had een Oris van £950 in mijn card, en er stond: “add a free gift”, stonden horlogedozen tussen etc, en een single watchwinder.

Haha maar als je op checkput heb gedrukt zit je dan vast aan je order:p? Anders is het nogal een duur trial en errortje:)

1 like

Je zit pas vast als je hebt betaald, ik heb simpel gekeken of ik ergens een code kon toevoegen en toen zag ik dat erboven staan.
Je kan zelf gewoon even kijken! Je zit nergens aanvast!
Edit: Je zit natuurlijk vast aan een order als je die maakt, niet persee pas als je hebt betaald, maar je kan gewoon kijken.

Dan ga ik eens even hobbyen bedankt voor je info!

1 like

Seiko Pogue, zilveren uitvoering voor EUR 565.
https://uhrforum.de/seiko-chronograph-6139-6002-pogue-mit-silbernem-blatt-bj-november-1971-a-t342317

1 like

Wat ik niet snap bij deze ‘100% originele’ Pogue (op kroon na), is hoe zo’n tachyring er zo nieuw uit kan zien, terwijl de kast en wijzerplaat toch duidelijk ouderdomssporen vertonen.
Weet @koekoek of een ander vintage Seiko kenner hier meer van?

Tachy is niet origineel en een slechte aftermarket vervanging. Band is ook niet origineel. Ook gek dat de lume van de draairing, wijzers en wijzerplaat allemaal verschillend zijn. Ik zou er van af blijven.

Zo’n zilveren Pogue kopen is zo mogelijk nog lastiger dan een gele. :upside_down_face:

7 likes

Zoiets vermoedde ik al, toch vrij brutaal om alles als origineel te claimen dan…

Jezus…

had je net een nieuwe gekocht soms?

Tja zeker als je zo’n heel verhaal hebt over de wijzerplaat moet die verkoper dat zelf ook wel gezien hebben.

1 like