Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

Ik heb me eerder laten vertellen dat two tone minder gevraagd wordt en dus de prijs drukt. Dat er geen bracelet, doos en papieren bij zit drukt de prijs nog meer.

Op basis daarvan zou ik de prijs niet heel gek vinden. Maar een kenner ben ik niet. @HanDavinci is in opleiding tot expert. :wink:

1 like

Ik kom uit Enschede, ik weet van niks :man_shrugging:

3 likes

Heeft Losser Enschede inmiddels geannexeerd? :wink:

1 like

Een leuke Glycine voor 599,- dollar.

Vind dit wel een erg mooie uitvoering…

3 likes

Als die er nu ook eens in 38mm was…

FYI, Glycine heeft vaak vrij scherp gestoken lugs waardoor ze een stuk kleiner dragen

1 like

Gelukkig is ie er in 42 én 44mm! :+1:

Is weer outlet; nog iemand een Invicta Pro Diver voor 94 Euro?
https://watch2day.nl/deal/1529/invicta-pro-diver-automatic-8926ob

Nee, dank u.

5 likes

Ik hoef hem ook niet, maar het is wel vrij veel horloge voor je geld. :sunglasses:

Invicta, pff…
Voor 69 euro excl. verzending staan ze al op eBay.
Zo’n merk kun je toch niet serieus nemen?!

1 like

Prijs heeft er niet veel mee van doen volgens mij. Casio’s van twee tientjes genieten hier veel meer aanzien lijkt het wel :stuck_out_tongue:

Ik vind de meeste kleurencombi’s erg kitcherig ogen, maar dat is wellicht wat meer persoonlijk.

1 like

Leuk weetje ; met coupon WUS2016 krijg je 10% korting op strapcode.com
Wellicht handig mocht iemand besluiten aan bv een Turtle/SKX een kwaliteits metalen band te wensen.

1 like

Voor wie de Ball zoekt die hier al talloze keren van eigenaar (@GMTplus1, @ThaPapper, @Windhund, @Number4 en dan vergeet ik er minimaal tien :joy:) is gewisseld:

https://uhrforum.de/ball-engineer-2-marvellight-t347663

Bij onze Zuiderburen.

Edit: Ah, @royke74 en @selie kunnen ook aan het lijstje worden toegevoegd.

4 likes

Valt hij zo tegen dat hij zo vaak gewisseld is dan, of heeft dat een andere reden?

Valt mee. In dat rijtje staan veel notoire flipperaars. Blijkbaar is @wezel hem ook alweer zat maar kiest hij er voor om hem buiten HF te verkopen. Dus het lijstje HF-eigenaars stopt waarschijnlijk hier :wink:

2 likes

Hij is wel mooi maar niet 900 mooi :wink:

1 like

Volgens mij is hij hier op HF ook nooit boven de 700 rond gegaan.

1 like

Nope… de laatste keer dat ik hem verkocht was €650 meen ik

2 likes

Ah ouderwetse winstpakker. Hij is overigens wel 900 euro mooi in het echt. Bijzonder mooi en ik heb een beetje spijt van het flipperen.

7 likes