Hoe weet jij dat? Ik zei 5. Heeft ze er toch 6 op m’n bord gelegd .
Zo, en nu weer ontopic
Hoe weet jij dat? Ik zei 5. Heeft ze er toch 6 op m’n bord gelegd .
Zo, en nu weer ontopic
On topic weet je echt niet waar je het over hebt. Verdiep je eens in de modellen. Alle Pogues worden Pogue (met een g) genoemd, ongeacht de kleur. De correcte versie wordt True Pogue genoemd.
Er zijn zelfs Aussie Pogues voor het geval je het niet wist, maar waarschijnlijk wil je (weer) gelijk hebben. Zet jezelf niet méér voor schut dan je al doet en stop met bijdehand doen joh.
Categorie to good to be true? 0 feedback…
Voor dat geld wil ik er ook wel 1 maar durf het echt niet aan.
PayPal betaling dus risico is nul!
mmmhhh - Duidelijk een 6005 plaat en geen 6002? is dat zo KK?
Zoals @TanteRiekie al postte: .Quote: “The 6002 came back with Col. Pogue on February 8, 1974 when the mission ended. Since this fact was discovered, the yellow dial with the yellow indicator ring variation of the 6002 has been commonly termed as a “Pogue”.” En ook Hodinkee heeft het duidelijk over een 6002 yellow dial and chapter ring. Fratello noemt ook expliciet de 6002 en verklaart tevens de witte inner bezel door de verkleuring van het gele plastic. Monochrome stelt "not sporting the Speedtimer dial but rather the standard international version of it similar to the piece worn by Pogue."
Grappig vind ik in deze discussie dat de duidelijkste foto die ik van het geveilde exemplaar kon vinden echt een 6009T wijzerplaat lijkt te hebben (dreamchrono).
En uiteindelijk wordt het gewoon duidelijk uitgelegd door plus9time, het Pogue klokje zou een 6005 zijn met een 6009 wijzerplaat. Hèhè, factchecking is soms best leuk
Gebruikersnaam | Ingangsdatum | Einddatum | ||
---|---|---|---|---|
liquidate-stock | 20-mrt-18 | Huidig | ||
s******0 | 19-mrt-18 | 20-mrt-18 |
Hij heeft wel even zijn naam veranderd.
Natuerleik doe ik dat voor jouw. Als jij zegt; spring, dan vraag ik aan je; Hoe hoog. Fijn forumlid ben je.
Heb hem een bericht gestuurd, horloge wordt verzonden vanuit Shanghai ipv UK of Hong Kong zoals vermeld. Hij heeft ook (nog) geen foto’s. Ik had om een foto van de doos gevraagd. Komt dus iig nog btw en import fee bij, wordt het al minder interessant.
Twee kilo horloges voor maar 75 euro.
Das niet te gek.
Als @HanDavinci dit ziet, er liggen bandjes tussen waar hij waarschijnlijk erg opgewonden van wordt.
2 kilo horloges, what the hell
Mag het ook een onsje meer zijn?
Hahaha geniaal
Whahaha, té grappig…die prachtige tekening ook
Mee eens. En de true pogue is inderdaad de 6005 resist uitvoering
Arme man, nu iedereen z’n gram gaat halen.
Van een hele goede kennis en liefhebber:
http://link.marktplaats.nl/m1268434836?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios
Gr. Marc