Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

Met de Fiftyfive Fatoms wijzerplaat is hij echt heel mooi.

Toe es ee’m oale kruising tussen @HanDavinci en @koekoek :joy:

2 likes

Deze al langs gekomen?

https://watch2day.nl/deal/12547/seiko-diver-automatic-skx009k2

Prettige avond allemaal.

200 euro voor een SKX is geen aanbieding. Dat is (te) duur.

2 likes

Neem me niet kwalijk dan :wink:

Scheelt een slok op een borrel :wink:

3 likes

Geen verstand van de Seiko divers.
Dat watch2day heeft vaak wel mooie aanbiedingen, als je het toevallig dan zoekt natuurlijk.
Het had wat kunnen zijn, dit keer dus crap :wink: Zo zie je maar weer hoe het gespeeld wordt.

Voor de mensen die daadwerkelijk een goede prijsknallert willen en (net als bij Massdrop) wat geduld hebben: Jomashop heeft een Tissot powermatic 80 chronometer voor 350 dollar (!) met de code EXTS150:

In Nederland krijg je voor dit bedrag met moeite een horloge met een standaard ETA, maar hier heb je voor 350 dollar + importkosten (zo’n 350 euro totaal omgerekend) een betaalbare Zwitserse chronometer in huis

3 likes

Sowieso een mooie prijs voor dit horloge maar aan de term chronometer heb je niet heel veel zonder certificaat en/of fabrieksgarantie of zie ik dat verkeerd? Grote kans dat alles naar behoren werkt natuurlijk maar volgens jomoshop krijg je alleen de doos en de instructies erbij, het certificaat noemen ze niet (dus krijg je waarschijnlijk niet).

:joy:

Nee, ik vind die SNZH niks. Veel te groot.

Wat wel een leuk idee zou zijn is om een SKX op Strapcode jubilee helemaal te laten vergulden. Zou dat duur zijn?

1 like

Ik vind het ook vaag of je het certificaat erbij krijgt, wat ik meestal van Jomashop hoor is dat ze wel alle bijbehorende papieren erbij doen, echter fabrieksgarantie inderdaad meestal niet (maar er zijn uitzonderingen). Jomashop is sowieso altijd reteslecht in normale Engelse vragen beantwoorden.

Ik heb op het watchuseek forum wat gebruikers gezien die hem hebben aangeschaft en erg tevreden waren, maar niks gehoord over het certificaat. Ik kan het ze even vragen.

Stonden al vragen hierover bij dit product maar Jomashop refereert aan de regels die ze hanteren met nieuwe producten dus box and manuals. Geen antwoord op de vraag dus waarschijnlijk een nee :stuck_out_tongue:.

Ik zag het, gek genoeg heb ik toch regelmatig vernomen dat mensen naderhand positief door Jomashop worden verrast :hushed: Vind het maar een vage bedoeling daar altijd

1 like

Ide, doe mij eens een korte taalcursus wat betekent dat Oale toch. :thinking:

3 likes

@HanDavinci verlicht die jongen eens. :wink:

1 like

Gewoon ouwe op zijn Twentsch :joy:

@anon50762135EV is mien oale buddy, gezien het feit dat hij 18 jaar ouder is dan ik ben.

1 like

Aha, thanks oale Modder. :joy:

1 like

Klopt. Ooit deze foto geschoten

7 likes

200 duur? Nee joh, zo’n SKX kost normaal 490,-
Kijk maar op de watch2day advertentie :joy:

2 likes

NU wel voor leuke prijsjes de skx-jes (en meer):