Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

Hihi ik dacht precies hetzelfde! :sunglasses:

1 like

Tony Soprano!

Staat in de advertentie van destijds :wink:

• Wijzerplaat van de Limited SKZ322 aka ā€œStarfish Monster"

Plaatje van het web:

1 like

Lelijk ding. :laughing:

1 like

Wel een ā€˜uniek ontwerp’ en een gerespecteerd merk met ā€˜heritage’. Schijnt dat menig hf-er daar dol op is.

1 like

Het origineel is idd enkel draagbaar in combinatie met een Adidas-gestreepte joggingbroek met Hema hemd.

De wijzerplaat is echter een aparte en op zich staand erg mooi, zowel in detailering als kleurschakering, vandaar dat ik deze in de meer neutrale kast van een standaard monster had geplaatst.

1 like

Klopt, vind je monster mod erg geslaagd. :ok_hand:

Hoor je niet vaak… Neutrale kast :smirk:

Seiko sale bij Daily Watch Club met 8 modellen. Sommige modellen zijn ergens anders goedkoper te vinden maar een paar zijn echt niet voor een betere prijs te krijgen: https://dailywatchclub.nl/seiko-sale/

1 like

En welke zijn dan volgens jou iets voordeliger ?

Je hebt het alleen maar over die website op dit forum… Van jezelf ofzo? Aandelen? Tot nu toe niets speciaals gezien daar…

5 likes

Tsjaah je zou het bijna denken. Gevalletje Dotan, van de 9 bijdrage op het forum gaan er 7 over betreffende club.
:thinking:

3 likes

Haha nee dat niet maar heb er wel drie keer wat gekocht. Kijk zelf wel vaak bijna elke dag op de site en zit soms wel wat bij. Maar point taken, heb er inderdaad veel over gepost :wink:

1 like

Whaat is @anon50762135EV al 48 dan :open_mouth:

:sweat_smile:

2 likes

Haha nee, ik ben 29. Hij is 47.

6 likes

Alpina met korting

3 likes

…en een flinke ook :+1:

1 like

Erg mooi tikkertje! Helaas voor Nederland hoge verzendkosten (+€79!), voor mij een dealbreaker.
Is er niet een vriendelijke Belg die hem even naar mij versturen kan? :innocent:

2 likes

Misschien even een ā€˜gezocht topic’ aanmaken met als titel ā€˜vriendelijke belg gezocht’…zal denk ik meer aandacht krijgen dan hier :wink::smiley:

4 likes

Haha is het zó lastig een vriendelijke Belg te vinden? :stuck_out_tongue: (grapje natuurlijk beste zuiderburen)

De plaatser op Pepper zat er overigens naast. De verzendkosten naar Nederland bedragen maar een tientje! Dus voor €199,50 heb ik hem straks in huis :slight_smile: Ik maak me enige zorgen om de grootte, maar dat zien we dan wel

1 like