Hihi ik dacht precies hetzelfde! 
Tony Soprano!
Staat in de advertentie van destijds 
- Wijzerplaat van de Limited SKZ322 aka āStarfish Monster"
Plaatje van het web:
Lelijk ding. 
Wel een āuniek ontwerpā en een gerespecteerd merk met āheritageā. Schijnt dat menig hf-er daar dol op is.
Het origineel is idd enkel draagbaar in combinatie met een Adidas-gestreepte joggingbroek met Hema hemd.
De wijzerplaat is echter een aparte en op zich staand erg mooi, zowel in detailering als kleurschakering, vandaar dat ik deze in de meer neutrale kast van een standaard monster had geplaatst.
Klopt, vind je monster mod erg geslaagd. 
Hoor je niet vaak⦠Neutrale kast 
Seiko sale bij Daily Watch Club met 8 modellen. Sommige modellen zijn ergens anders goedkoper te vinden maar een paar zijn echt niet voor een betere prijs te krijgen: https://dailywatchclub.nl/seiko-sale/
En welke zijn dan volgens jou iets voordeliger ?
Je hebt het alleen maar over die website op dit forum⦠Van jezelf ofzo? Aandelen? Tot nu toe niets speciaals gezien daarā¦
Tsjaah je zou het bijna denken. Gevalletje Dotan, van de 9 bijdrage op het forum gaan er 7 over betreffende club.

Haha nee dat niet maar heb er wel drie keer wat gekocht. Kijk zelf wel vaak bijna elke dag op de site en zit soms wel wat bij. Maar point taken, heb er inderdaad veel over gepost 
Haha nee, ik ben 29. Hij is 47.
Alpina met korting
ā¦en een flinke ook 
Erg mooi tikkertje! Helaas voor Nederland hoge verzendkosten (+ā¬79!), voor mij een dealbreaker.
Is er niet een vriendelijke Belg die hem even naar mij versturen kan? 
Misschien even een āgezocht topicā aanmaken met als titel āvriendelijke belg gezochtāā¦zal denk ik meer aandacht krijgen dan hier 

Haha is het zó lastig een vriendelijke Belg te vinden?
(grapje natuurlijk beste zuiderburen)
De plaatser op Pepper zat er overigens naast. De verzendkosten naar Nederland bedragen maar een tientje! Dus voor ā¬199,50 heb ik hem straks in huis
Ik maak me enige zorgen om de grootte, maar dat zien we dan wel