Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

Klopt. Ooit deze foto geschoten

7 likes

200 duur? Nee joh, zo’n SKX kost normaal 490,-
Kijk maar op de watch2day advertentie :joy:

2 likes

NU wel voor leuke prijsjes de skx-jes (en meer):

^ Dat is toch gewoon gangster, we kunnen er omheen draaien maar we kunnen het beestje ook gewoon bij de naam noemen haha
Zou @HanDavinci een bruine wijzerplaat & bezel inlay combinatie kunnen vinden voor een root beer SNZH? :smirk:

4 likes

Als je een Seiko diver weet waar je de bruine wijzerplaat van kan gebruiken? Ik ken er geen, maar ook nog nooit naar gezocht :smile:

1 like

@Marco_T had een monster mod te koop staan met een bruine wijzerplaat. Wellicht dat hij daar een referentie van heeft. :smirk:

2 likes

4 likes

Adil nee. Dan moet die wijzerplaat bruin zijn met gouden lettering en indexen :zipper_mouth_face:

1 like

Aaaaah hmmmm. Ja dan gaat het heel lastig worden. :sweat::astonished:

1 like

Ik dacht eigenlijk dat de bezel insert lastiger zou worden haha. Ik heb even gegoogled en ik vind geen Rolex duiker achtige dials maar wel de SRPA58, SNKM98 of misschien zelfs een SRP370. Hoewel de meeste wijzerplaten bruin lijken te combineren met rosegoud terwijl de kast geel is :thinking:

SRP536 misschien ?

3 likes

Hihi ik dacht precies hetzelfde! :sunglasses:

1 like

Tony Soprano!

Staat in de advertentie van destijds :wink:

  • Wijzerplaat van de Limited SKZ322 aka “Starfish Monster"

Plaatje van het web:

1 like

Lelijk ding. :laughing:

1 like

Wel een ‘uniek ontwerp’ en een gerespecteerd merk met ‘heritage’. Schijnt dat menig hf-er daar dol op is.

1 like

Het origineel is idd enkel draagbaar in combinatie met een Adidas-gestreepte joggingbroek met Hema hemd.

De wijzerplaat is echter een aparte en op zich staand erg mooi, zowel in detailering als kleurschakering, vandaar dat ik deze in de meer neutrale kast van een standaard monster had geplaatst.

1 like

Klopt, vind je monster mod erg geslaagd. :ok_hand:

Hoor je niet vaak… Neutrale kast :smirk:

Seiko sale bij Daily Watch Club met 8 modellen. Sommige modellen zijn ergens anders goedkoper te vinden maar een paar zijn echt niet voor een betere prijs te krijgen: https://dailywatchclub.nl/seiko-sale/

1 like