Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

Haha nee dat niet maar heb er wel drie keer wat gekocht. Kijk zelf wel vaak bijna elke dag op de site en zit soms wel wat bij. Maar point taken, heb er inderdaad veel over gepost :wink:

1 like

Whaat is @anon50762135EV al 48 dan :open_mouth:

:sweat_smile:

2 likes

Haha nee, ik ben 29. Hij is 47.

6 likes

Alpina met korting

3 likes

ā€¦en een flinke ook :+1:

1 like

Erg mooi tikkertje! Helaas voor Nederland hoge verzendkosten (+ā‚¬79!), voor mij een dealbreaker.
Is er niet een vriendelijke Belg die hem even naar mij versturen kan? :innocent:

2 likes

Misschien even een ā€˜gezocht topicā€™ aanmaken met als titel ā€˜vriendelijke belg gezochtā€™ā€¦zal denk ik meer aandacht krijgen dan hier :wink::smiley:

4 likes

Haha is het zĆ³ lastig een vriendelijke Belg te vinden? :stuck_out_tongue: (grapje natuurlijk beste zuiderburen)

De plaatser op Pepper zat er overigens naast. De verzendkosten naar Nederland bedragen maar een tientje! Dus voor ā‚¬199,50 heb ik hem straks in huis :slight_smile: Ik maak me enige zorgen om de grootte, maar dat zien we dan wel

1 like

Oh dan valt het zeker meeā€¦Succes met de maat! :ok_hand::grinning:

1 like

Vriendelijk dank! :+1::+1:

1 like

Lijkt mij een Obris Morgan met andere naam. En die zijn niet heel verkeerd. Voor de Euro 7,50 al helemaal niet. 5 euro verzendkosten.



5 likes

Nu voor ā‚¬ 90!

1 like

Niet te geloven toch :wink:

1 like

Uitverkocht in zilver. De gouden heb ik nu in mijn ā€˜mandjeā€™ en komt mbv een coupon op ā‚¬ 85,82 !
Met bol saffier & Miyota 9015 ( 28.800vph ).

2 likes

?
In het zilver 154 stuks op voorraad.

1 like

Is dat zo ??

1 like

Ah ok, staat het daar helemaal, beetje verwarrend om 154 pieces nog aan te geven :wink:

1 like

Miyota 8215, saffier.
Je begilt je gewoon voor 50 euro :wink:

1 like

ā‚¬ 44,16 zelfs inclusief verzenden :wink:

1 like

Leuk al de Cadisen deals hier, maar als je enkele reviews bekijkt blijkt dat er op meerdere modellen helemaal geen saffier zit terwijl dit wel beweerd wordt, vals adverteren dus. Diverse reviewers op YouTube hebben dit al bevestigd. De vraag is in hoeverre je het merk serieus kan nemen. Zeg nou zelf; dat laatste model heeft wel lume op de indices maar niet op de wijzers, behoorlijk stom als je het mij vraagt.

2 likes