Oh dan valt het zeker mee…Succes met de maat! 

Vriendelijk dank! 

Lijkt mij een Obris Morgan met andere naam. En die zijn niet heel verkeerd. Voor de Euro 7,50 al helemaal niet. 5 euro verzendkosten.
Nu voor € 90!
Niet te geloven toch 
Uitverkocht in zilver. De gouden heb ik nu in mijn ‘mandje’ en komt mbv een coupon op € 85,82 !
Met bol saffier & Miyota 9015 ( 28.800vph ).
?
In het zilver 154 stuks op voorraad.
Ah ok, staat het daar helemaal, beetje verwarrend om 154 pieces nog aan te geven 
Miyota 8215, saffier.
Je begilt je gewoon voor 50 euro 
Leuk al de Cadisen deals hier, maar als je enkele reviews bekijkt blijkt dat er op meerdere modellen helemaal geen saffier zit terwijl dit wel beweerd wordt, vals adverteren dus. Diverse reviewers op YouTube hebben dit al bevestigd. De vraag is in hoeverre je het merk serieus kan nemen. Zeg nou zelf; dat laatste model heeft wel lume op de indices maar niet op de wijzers, behoorlijk stom als je het mij vraagt.
Mee eens over die lume en saffier !
Los daarvan is het natuurlijk leuk als je iemand een automaat voor een klein prijsje wil geven of een donoruurwerk wil gebruiken voor een mod. In dat geval zou ik ook dit topic bekijken http://forums.watchuseek.com/f71/best-ali-xpress-2636489-274.html#/topics/2636489?page=376
Die prijzen van de Cadisen (en andere vergelijkbare horloges) zijn namelijk geen echte aanbiedingen, ze zijn iedere maand voor deze prijzen te krijgen en op Ali en Gearbest heb je vrij veel vergelijkbare horloges in deze prijsklasse.
Bedankt, ik verwacht er nu vier 

Bij mij staat wel de advertentie voor 9usd maar de bandjes kosten gewoon 15. Zie ik iets over het hoofd?
Dat klopt, maar ga is naar een los miyota 9015 uurwerk kijken en wat die kost, dan is het crazy toch 
Dan is het zeker een nette prijs, vandaar dat ik ook zei dat het leuk kan zijn om te kopen als donoruurwerk
. Als je dat overweegt zou ook even daar dat topic van watchuseek kijken wat ik gelinkt heb want er zijn meer leuke(re) Aziatische horloges met een 9015 beschikbaar voor een leuk prijsje. Als je iets hogerop kijkt bieden iets bekendere merken als Marc&Sons en Tisell ook daadwerkelijk kwalitatieve horloges aan met een 9015 voor zo’n 150 euro.
eigenlijk: Gear-niet zo-Best??
Dat is wel interessant
…heb een 9015 en die loopt 2,5 sec per dag in de plus…echt mooi 
Tissel eens kijken waar ik dat kan vinden…Bedankt 
Hahaha…als ik Tissel google krijg ik alleen maar Diesel horloges te zien