Dat durf ik niet te zeggen… Ik heb er nog nooit iets gekocht, alleen beetje rond gekeken.
Is dat 'n koopje?
Belachelijk duur. Op seiyajapan is hij uitverkocht, maar de gele versie is er nog wel. Ex invoerkosten voor 359 dollar.
Volgens mij: wegblijven daar! Ik zie prijzen die echt veel te hoog zijn voor een veiling. Zeker als je daarover heen ook nog eens allerlei bijkomende kosten dient te betalen.
En hem in de regel ook daar moet ophalen als je wint. De prijzen beginnen goed maar gaan snel door het dak, net als bij een andere bekende veilingssite.
44mm diameter en 51mm lug to lug. Waarom zijn ze nou altijd zo groot…
Over het algemeen best scherpe prijzen voor de Frederique Constant, Maurice Lacroix en Armand Nicolette e.d. maar dit gaat inderdaad alleen op als je de enige bieder bent. Mochten er meerdere bieden dan lopen de prijzen vrij snel op, zeker in het geval van extra kosten betreffende de veilingkosten en btw.
Dan kun je toch als eerst bieden. Komt er verder niemand dan heb je geluk.
“Malaysian mechanical automatic movement”?
Update: als ik het goed zie komt er wel $ 59,95 aan shipping bij…
Da’s nou jammer.
Zelfs met eventuele importkosten er bij is dit geen slechte deal! Sterker nog het is zo goed, dat ik me afvraag of er iets mis is?
Euh verkoper is uit Taiwan/China? Da’s meestal goed mis…
Hij is wel trusted seller, dus geen risico als het nep is, kan je het gewoon terug sturen en krijg je je geld terug.
Toch
14 dagen zichttermijn ook nog eens
O nee, ik heb wel eerst gecheckt naar status van dit lid op chrono24. Ook op ebay actief, eigen website. Reviews op rolex en Omega forums.
Maar dan nog…dit is echt een koopje! Sla je slag dus…
Overigens is mijn idee dat aanbieders vanuit Taiwan vergelijkbaar zijn met Japan en Zuid-Korea. Of bijvoorbeeld Singapore. Zelfs HK is veel betrouwbaarder qua aanbieders dan China. Zit echt veel verschil in.
Dat klopt. Bijna 80% heb ik vanuit Hongkong gehaald. Zeer goede juwelierszaken.
Op de bekende dagaanbiedingsite weer, leuke Seiko, kan ik niet goedkoper vinden…🖒
https://watch2day.nl/?zanpid=2256576059904787456
Na klikken effe verder scrollen…
Ze verkopen ook barrels zie ik. Mooi voorbeeld van het beestje bij de naam noemen.
Ja…hoe toepasselijk🖒😂
Deze is leuk.
Anders gezegd toen ik hem zag kreeg ik een lachaanval, zo belachelijk is ie.