Als deze ook 25 à 30 jaar oud is en idd zo goed als nieuw, is die vraagprijs toch niet zo hoog?
Ik vind alleen die doos al een feest om naar te kijken!
Als deze ook 25 à 30 jaar oud is en idd zo goed als nieuw, is die vraagprijs toch niet zo hoog?
Ik vind alleen die doos al een feest om naar te kijken!
Ik heb me toch laten verleiden om via Gearbest een horloge te bestellen. De flashsale is een Cadisen automaat (zou volgens de recensies een miyota moeten zijn) zelfs met saffier. Ziet er op de foto aardig uit. Maar eens proberen voor 48 euro. Kon er ook nog een coupon bij inleveren
De Turtle SRPC23J1 van eGlobalcentral is vandaag eindelijk binnengekomen, pakketje leek kwijt te zijn maar uiteindelijk toch tevoorschijn gekomen. Horloge is inderdaad de J versie en gloednieuw. Geen bijkomende kosten
Als je op zoek bent naar een mooie blauwe Tissot PRS516, lijkt dit mij een mooie aanbieding.
Redelijk gezocht en komen niet vaak voorbij.
Mooi om naar te kijken maar niet om te dragen. De kast is relatief hoog en met een 17-18cm pols draagt dat niet prettig.
effe “gezond doen” en dan deze met nog meer korting:
als in “solar”? Want die jij linkt is een solar, die ik aangeef is automatic.
Edit: “gezond” als in via Optimel zie ik nu
lekker retro voor € 26.-
Casio anadigi
niet zo snel op gelet, zag een bijna “hetzelfde” horloge, die van “mij” vind ik eigenlijk leuker
Ik heb hem en kocht hem voor hetzelfde! Superleuk ding, wel ieniemienie.
zag ik, 28 mm in diameter: weerhoudt mij nog…
Ik heb 19cm polsen en dan is het héél retro (maakt een hoop goed). Piepklein, maar wel verrekte leuk en een 2e tijdzonde. Op de hele uren krijg je zelfs een heus piepje, dus het is ook nog een hour repeater voor dat geld!
Dat is inderdaad wel klein, volgens mij het mid-size formaat voor deze ana-digi horloges. Zelfs op mijn kleine pols oogt dat al vrij klein. Deze was dacht ik 29mm.
zo gezien, valt het nog mee…
Ik heb er ook nog 1tje liggen. Loopt als een tierelier dat ding. Al moet ik zeggen dat ik geen €500 zou neer tellen voor die
WOW! Is dit tussen Kunst & Kitsch?..wat een ding zeg.
Retro it is! Vergelijk naast mijn Seiko H601 uit 1987