Leuke online aanbieding gezien ergens meld het hier !

Of helemaal niet sparen en +6,50 bij de Bijenkorf halen

2 likes

Met dat specifieke stalen bandje misschien, maar op leer vind ik het prima. Deze voelt wel wat groter aan, misschien circa 42mm ipv 40mm.

Deze modellen waren in de Jaren 90 mateloos populair. Heel veel voetballers droegen een immersion met verwisselbare plastic banden. De Stendardo op marktplaats is heeft een Zwitserse ETA. Maar 500 euro is wel te veel.

2 likes

die is zesenhalve euri duurder :slight_smile:

Dat zeg ik, maar dan zonder de 400,- aan Optimel zegels :rofl:

1 like

optimel drinkt mijn echtgenote toch wel :slight_smile:

zooo 2010…

:sweat_smile:

2 likes

Vakantie in de maand juni op een Nederlandse kleine camping. Het weer gemiddeld een mooie 7,5 en soms een buitje. Prima dus. Oetmoen. Maar wel een mooie tijd om eens te neuzen op de bulk Chinese sites en met name Gearbest. Daarbij reviews gezocht van imho enkele pareltjes. Heb ik eerder bericht over een Cadisen, nu heb ik een Guanqin GJ16034 besnuffeld en gekocht. 52 euro onder gebruikmaking van couponcode Perth003. Kijk hier naar twee aardige reviews. http://youtu.be/n_20kagOV8E en http://youtu.be/MPK4gBTLGXE

3 likes

image

Oant moarn!

Spellingscontrole deed het niet en die had ik wel nodig als niet-Fries :smile:

1 like

Scheelt dat ik elke dag een bak optimel griekse yoghurt wegwerk, dus ik zit al aan die spaarpunten.
Best interessant dus!

1 like

Ach, Piet vergeeft het je! :smile:

Pogue (zilveren dial) met verse revisie voor EUR 565.
https://uhrforum.de/seiko-pogue-chronograph-6139-6002-silber-zb-frische-revision-t357252

In contact met een verkoper over een ander horloge kwam onderstaand horloge ook ter sprake. Zou (volgens verkoper) ongedragen zijn, ooit in een hele partij horloges gekocht. Niets voor mij maar wellicht interessant voor oemand anders. Prijsindicatie 1.250. Geinteresseerden kan ik met hem in contact brengen.

1 like

Ik zou nooit wat bij die verkoper kopen. DIe neemt het er allemaal niet te nauw mee en/of heeft geen kennis van zaken maar vraagt wel de hoofdprijs. Dit is nu al de 3e vintage chrono die hij daar op UF aanbiedt die problemen heeft en niet is zoals beschreven.

en dit gat? Wat is dat? Er staat bv helemaal niets over in de beschrijving. Moet je maar net opgevallen zijn van de fotos. :upside_down_face::upside_down_face::upside_down_face::upside_down_face:

5 likes

Ik neem het onmiddellijk aan van jou, ik plemp alleen links naar horloges die veel gezocht worden.
De kwaliteitsoordelen laat ik graag aan anderen over.:wink:

1 like

Ziet er niet echt nos uit toch? Nos houdt in mijn ogen in dat hij nieuw is. Dit ziet er gebruikt uit. Wel in mooie staat natuurlijk, maar niet nos.

Gezien, maar die PRIJS!!

Zon zilveren Pogue zou ik zelf ook graag nog eens hebben. :relaxed:

Voor een mooi exemplaar zou dat geen gekke prijs zijn hoor. Het is vooral de staat die matig is en de caseback die niet klopt.

2 likes

Eens, vroeg ik hem ook maar zal stof op het glas zijn. Hij geeft aan dat ie ongedragen is. Maar eerlijk is eerlijk, ik heb hem niet in het echt gezien. Met verkoper wel een goed gesprek gehad, komt mij betrouwbaar over.

1 like

Ja dat zou ook kunnen. Helaas werken we hier op het forum altijd op basis van foto’s. Wel een geinig horloge die nier vaak voorkomt.

1 like