Ik vraag mezelf vaak af of zulke mensen echt bestaan.
Gelukkig hebben we o.a een voorliefde voor Longines Pieter, daardoor kennen we dat probleem niet
Behoorlijk goede prijs: Watchmaking, George Daniels | 9780856677045 | Boeken | bol
Heb er zelf de volle pond voor moeten betalen: € 50,00.
Bulova Super Seville voor €384, Bulova - 96B440 - Polshorloge - Heren - Kwarts - Super Seville, 383,94 €
Nog een video/review https://www.youtube.com/watch?v=PU-tsXsgzO4
Hele goede prijs, dankjewel! Gelijk laten komen.
Leuke aanbiedingen bij Wesselink en Vreeker in Alkmaar op diverse Certina’s en Seiko’s. Lekker dat ik exact het moment koos om een foto te maken dat het zonnetje scheen voor het eerst in een maand tijd. Daardoor niet goed zichtbaar de, mijns inziens topper, Certina DS Action 38mm in zwart voor €699.
Ik zie sinds een weekje de prijzen van de Mido Multifort TV Big Date dalen op Chrono. Volgens de grafiek nu op het laagste punt sinds introductie. Het valt voor mij mooi samen met het moment dat ik tot aanschaf over wilde gaan. Mijn bestelling is gemaakt
Mis ik iets? Waar is deze aanbieding dan? Heb je deze onder de 1k gekregen? Bij olfert vond ik em het goedkoopst.
Ik heb 'm inclusief verzendkosten leuk onder de 1K.
Het is in die zin geen aanbieding maar een prijsverlaging bij verschillende handelaren. Dat lijkt zich nog voort te zetten.
Netjes… Ben erg benieuwd, dit horloge houd me al een tijd bezig…Kan niet beslissen welke kleur. Blauw of zwart.
Deze stond laatst nog tekoop hier
Dat is best een flinke korting
Zeker
Seiko in Roermond tot 2 feb
Sharp edged gmt ( zero Halliburton) voor een heel scherpe prijs
Dat zijn over het algemeen altijd de prijzen…ze adverteren met hele hoge retailprijzen en vervolgens een hele hoge korting
Ok, een bewuste strategie dus eigenlijk, maar ik neem aan dat ze, in dit specifieke voorbeeld, ook soms gewoon €1400 kosten zonder de korting? Of dit is echt altijd?
Nee dit is echt altijd, ik heb ze nog nooit voor 1400 weg zien gaan, ik heb ze overigens wel voor minder dan de 550,- verkocht zien worden dus het is eigenlijk nog best duur op dit moment