Dat wil ik ook niet, het moet me zo ook bevallen. Je kunt het horloges binnen 60 dagen retour, dan weet ik het natuurlijk zeker of het wat voor mij is.
Al mijn horloges hebben deze maat, dat is voor mij een voordeel.
Dat wil ik ook niet, het moet me zo ook bevallen. Je kunt het horloges binnen 60 dagen retour, dan weet ik het natuurlijk zeker of het wat voor mij is.
Al mijn horloges hebben deze maat, dat is voor mij een voordeel.
Wat is jouw polsomtrek? Je vindt grotere horloges per definitie mooier?
Voor 45mm “dress” beter 25+.
Het verschilt per horloge hoe groot het draagt. Dit model gaat heel groot op de pols ogen omdat de bezel best dun is. Ook al omdat de plaat vrij kaal is.
Mijn pols is 20,5 cm. Het horloge oogt inderdaad groot
Door wijsheid wijzer.
Bij twijfel niet doen.
Jammer eigenlijk. Het is best een leuk horloge om te zien. Alleen vééél te groot.
Geen horloge op leer kopen als je een losse bracelet niet betalen kan.
Raar verhaal eigenlijk. Misschien moet je je bij zo weinig financiële speelruimte bij een horloge houden.
Ik kan zeker een metalen bracelet betalen, alleen heb ik teveel hobby’s en moet het geld een beetje verdelen.
Dat geeft helemaal niks maar dan zou ik het niet uitgeven aan rommel.
Spaar het op en koop wat goeds / moois. Inplaats van te zoeken naar iets goedkoops.
Te weinig financiële speelruimte dus.
Kun je dit rommel noemen? Ik heb enkele steeldive horloges dus zie Jcob niet als rommel, of vergis ik me?
Het is geen rommel, maar absoluut ook geen merk waar de gemiddelde horlogeliefhebber warm van wordt.
Dat geloof ik, dat merk ik als ik een foto plaats in het topic: wat dragen we vandaag. Als ik een steeldive of addiesdive plaats meestal 10 likes of minder, bij de Casio of Seiko veel meer likes.
Die maken replicas van seikos. Denk dat chinezen veel kwaliteit leveren maar echt liken…
Dat is iedereen bekend, maar kan best van mijn tuna can replicas genieten, omdat ze vaak best leuke kleurtjes hebben,die je bij Seiko niet krijgt.
Klopt. Ik vind dat die eerste twee merken ook over het algemeen schaamteloze kopiëren maken. Merken zonder echter Heritage. Wat dat ook precies mag betekenen
Als ik naar mezelf kijk waardeer ik kopieen/hommages minder dan de originele ontwerpen. Kan me voorstellen dat anderen dat ook doen.
Langer horloges designen
Steeldive en addiesdive hebben mss een paar originele ontwerpen (?), maar voor de rest een kopieerapparaat.
Wat dat betreft vind ik san martin of chinese microbrands met een eigen smoel (phoibos, zelos etc) een stuk leuker.
Snap ik. Maar als ik dat niet zeg, duiken er waarschijnlijk weer een aantal mensen bovenop die dat onzin vinden