Leuke weetjes

Laat hieronder leuke weetjes van Rolex, Omega, IWC en alle andere Horlogemerken achter!

Begin dan op z’n minst zelf met een leuk weetje… Weetje? Uiteindelijk wil iedereen toch een Rolex.

10 likes

Dat wou ik juist intypen toen ik de topic titel las :joy:

1 like

Als je rolex achterstevoren schrijft krijg je xelor. Hebben jullie nog leuke weetjes??

2 likes

Wist U dat Tudor horloges maakt voor mensen die geen Rolex kunnen betalen?

Dit topic vraagt er gewoon om

6 likes

Je kiest niet voor Rolex. Rolex kiest jou.

4 likes

Seiko SKX007, topic kan dicht.

11 likes

En “Omega is een merk voor losers” … :wink:

1 like

Weet je dat als je het echt niet meer weet je altijd nog dit soort topics kunt starten?

3 likes

Ik vind het wel mooi dat jouw profiel foto een Omega Seamaster is:joy::grin:

Vind ik een hele mooie

1 like

Iedereen heeft het altijd over Hans Wilsdorf, maar laten we zijn zwager Alfred Davis niet vergeten.

Beide heren richtten in 1905 Wilsdorf & Davis op en gingen horloges maken. De rest is historie.

2 likes

Mogen ze toch wel eens opschieten met me te kiezen.

Oh ja, Eterna was het eerste merk wat een horloge met alarmfunctie maakte in 1908.

Zeu.

1 like

Weet je dat als je ècht niets beters te doen hebt, je er ook nog op kunt reageren…?

Met reden. Om de pols…

:rofl:

Beetje zelfspot kan geen kwaad. We nemen alles soms veel te serieus hier enne zo niet, dan noemen we het gewoon ironie of sarcasme. :wink:

2 likes

Weet je, ik zet deze op negeren :wave:

2 likes

Wist U dat uw Breitling meer goud mag bevatten naarmate U meer auto’s verkoopt?

3 likes

Daar ben ik het helemaal niet mee eens.

Hier een leuk weetje;
Wist u dat de Futurematic van het huis Jaeger le Coultre in Europa en le Coultre in de U.S.A. als eerste in de wereld het vol automatische horloge zonder opwindstift uitbracht in 1952.met kaliber 497.
Het wijzerverzet wiel zit aan de achterkant van het uurwerk in de deksel.

4 likes

Een Rolex draag je niet, het is een way of life. Het zijn van een Rolex adept is geen keuze, maar een roeping, dat ben je vierentwintig uur per dag.

5 likes

Zo zie ik het ook graag.

1 like