Een horloge met stalen band, krijg je nooit over je voeten.
Haha, deze is geweldig. Ik ga een keer bier met jou drinken, ik ken er ook nog 221.
Ik heb er al eentje in een ander topic gestrooid, maar daar ging niemand mee aan de haal.
Over de reden waarom de looprichting in bijna alle supermarkten ‘linksom’ is. Dat weten de marketing boys hier vast wel.
De mooiste Rolexen koop je bij Hassan op Schiphol !
Een Rolex, die moet je verdiénen heb ik hier geleerd
Dat Christiaan van der Klaauw de wijzers van zijn horloges op een andere manier blauwt dan de andere merken doen? Hij vond ooit een vergeten methode in een 18e eeuws boek. Kost meer tijd, maar wel lekker eigenwijs en uniek.
Ik heb die wijsheid uit de Encyclopedie van misvattingen (Hans van Maanen). Geen keiharde aanrader maar deze was mij bijgebleven. Die appel staat volgens mij niet in de bijbel.
‘En de vrouw zag dat die boom goed was tot spijze, en dat hij een lust was voor de ogen, ja, een boom die begeerlijk was om verstandig te maken; en zij nam van zijne vrucht en at; en zij gaf ook hare man met haar, en hij at’ (Genesis 3:6).
In Genesis wordt ook gesproken over vijgen. De geschilderde beelden zijn inderdaad een interpretatie. Ik gok niet dat Adam en Eva ook echt een vijgenblad voor hadden. Dat is gewoon keiharde censuur. Maar jouw vijgenboompje uit de intratuin bewijst niet heel veel natuurlijk. Ze deden niet heel actief aan kweken in die tijd. Gok ik. En appels verbouwen in Midden-Afrika is vrijwel onmogelijk voor zover ik weet.
Ik heb toch iets teveel op PH gebrowsed om dit nog fatsoenlijk op te kunnen vatten.
Die appel staat zeker niet in de bijbel.
Koen,
De appel staat niet in de bijbel.
Wist je dat de Omega Speedmaster het eerste horloge op de maan was?
Nou, voor elk wat wils, maar ja. Absoluut.
In ieder geval heel weinig vijgenbladen. Wel een verdwaalde appel hier een daar (geen aanrader!).
Als mijn tante een pikkie had gehad, was het mijn oom geweest…weet je.
Haha! Ja wat wil je? Ik kan geen link posten, daar heeft @Drebin een week voor op de strafbank gezeten.
Nee dus!
Wel.
Er bestaan HF Topics waar de woorden Rolex en/of Sieko niet in voorkomen.