Leuke wekker?

Opgelost! Ja die batterij dingen met kleurtjes moet je iedere keer aantikken voor dat die het scherm een tijdje verlicht. Erg handig in de praktijk.

Hij stond op een “travel” stand, waardoor hij het alleen ingeplugd deed. Dat het schermpje uitgaat was bekend :+1:
Fijn ding. Ik kan me voorstellen dat de rubberen versie wat handiger is met omdraaien. Bij deze krijg ik de neiging om er een onderzettertje onder te doen. Hoewel ik dat dan weer een beetje aanstellerig vind…

2 likes

Herkenbaar. Dat soort dingen vertel ik wel hier, maar niet bij “gewone” mensen. :wink:

3 likes

JBL Horizon wekkerradio.

Eerst een gedimd, steeds feller wordend licht, daarna een opbouwend geluid, wat ook weer heel zacht begint en te kiezen is.
Daarnaast ook mogelijk te wekken met radio.
DAB radio, dus veel zenders en goede ontvangst en loopt daardoor ook altijd precies op tijd!
Display is dimbaar maar ik heb er nog extra folie opgeplakt om nóg meer te dimmen.

Als je dán nog gestresst wakker schiet ben je gewoon geen ochtend mens!:grin:

Verder zit er qua radio een goed en vol geluid in met mooi en genoeg laag waardoor het prettig luisteren is naar muziek (mij hoofdreden deze te kopen) maar ook stemmen. Niet van dat ingeblikte el cheapo geluid.

Kan zelfs nog als BT speaker gebruikt worden. En 2 USB poorten voor opladen ed.

Is er ook in het grijs. Ik heb er paar jaar geleden iets van €99 voor betaald.

3 likes

Serieuze kanshebber! Tikkie laat, maar beter laat dan nooit zullen we maar zeggen :rofl:

1 like

:grin:

Ik had niet begrepen dat er haast mee was?

1 like

Ik vond deze zo mooi dat ik gelijk deze en de Pepsi versie (QHE184E) heb aangeschaft.
Die seconde wijzer glijdt inderdaad en is wel stil hoor.

1 like

Even een puntje ter review: ontwerp bevat een flinke misser: de plus en min knopjes op de achterkant voor de uren en de minuten zijn dermate makkelijk indrukbaar dat bij het vastpakken voor het omdraaien van het kastje om het alarm uit te zetten regelmatig de betreffende knopjes door mij worden ingedrukt (en ze verstellen dan ook meteen de tijd). En als je met je slaapdronken harses per ongeluk de tijd een uur terugzet en je hebt het niet in de gaten, gaat de volgende morgen je wekker dus een uur later.
Maak die knopjes zwaarder, of zorg dat ze tijdens bewegen niet werken, of zorg dat de eerste druk 3 seconden moet duren voordat er iets versteld wordt.
Ook: volgens mij loopt ie te traag. Maar misschien heb ik hem dus ooit een minuut terug gezet zonder er erg in te hebben. :person_shrugging:
Would not recommend…

1 like

Jammer. Je weet welk model eerst is geadviseerd he? :wink:
Maar die van jou ziet er zeker mooier uit.

Jammer dat de goede techniek van het eerste model niet is overgenomen. Inclusief radio gestuurde klok.

1 like
2 likes

Ja zonde. Misschien een stukje tape over de knopjes. Zal wel werken, maar is een beetje houtje touwtje voor een net nieuw ding…

1 like