Zijn er wel schrikbarend weinig😂
Ik heb gelukkig ook positieve verhalen. Die zal ik nog zeker delen. Voor de Rolex AD in Eindhoven alleen maar lof.
Misschien kunnen ze beter @zulu en mij uitnodigen voortaan voor die watches and wristshots (knipoog naar het laat je grand seiko zien draadje).
Zal ik de foto’s dan maken?
Met de belichting bij een juwelier kan niemand wat moois maken
Ik kom veel in het zwarte woud dus ik kan me hier wel iets bij voorstellen. Yummie!
Heb je die Rose gold Nautilus niet meegenomen? Die gaat toch ook twee keer list?
Lijkt pre owned?
Super topic dit, denk dat er meer positieve ervaringen zijn bij AD’s dan negatieve.
Alleen worden de negatieve meer uitgelicht
Ben, zoals vaker op dit forum door mij gezegd, super geholpen door een AD in Rotterdam0 en ook gesproken met de shopmanager, welke idd. een passie heeft voor horloges.
Heb trouwens ook zo een mooi tasje mee gekregen bij mijn aankoop
Door de ervaring niet eens de moeite genomen om korting te vragen, noem mij maar dom😅
Omdat je er om vraagt, dat is best dom.
Gelukkig heb je wel een tasje gekregen.
En een mooie pouche, ach laat mij maar dom zijn.
Gaat mij bij elke verkoop ervaring ook, hoe ik me er bij voel. Klopt het, hoef ik geen korting.
Ik zie de uitnodiging tegemoet
Doe mij een plezier en vraag gelijk waar de Rootbeer van SAT blijft die hij in september 2019 heeft besteld (geen wachtlijst maar echt besteld)
Aardig zijn is relatief, geen ruk aan, als je niet levert 🤷🏻
Rootbeer krijg je niet in de multibrand store toch?
Maar ik zal het vragen als ik er weer ben. Iemand op het forum…
Ik ben niet zo gevoelig voor verkoop ervaringen, zolang ik netjes behandeld wordt is dat voldoende. Kopje koffie overmatig geslijm of goodies hecht ik geen waarde aan.
Om korting zal ik altijd vragen en als dat niet mogelijk is dan is het aan mij om daar mee akkoord te gaan of verder te kijken.
Rolex boetiek Rotterdam
Nee niemand daar die op HF zit zogenaamd
Rotterdam levert niet best en antwoorden zijn over het algemeen vrij standaard. Heb daar meerdere horloges inmiddels gekocht maar er is geen sprake van het opbouwen van een relatie of zo. Denk dat het aan mij ligt, zou vaker met bonbons en bubbels moeten langsgaan volgens sommigen op HF.
Dat zal ik dan de volgende keer doen
Heb je het over de boutique of multibrand? Bij beide zijn ze super aardig geweest bij mij. Maar ik ga zaterdag pas bij de multi brand langs om te informeren naar een AP. Hoop dat dit wel gaat lukken. Heb geen haast gelukkig
Begrijp ik helemaal. Ik ben zelf verkoper en zie korting geven als zwakte. Ik probeer dan ook een relatie met mijn klanten op te bouwen, zodat korting geen optie hoeft te zijn.
De eerste keer moet nog komen dat ik om korting vraag en ik heb al 5 horloges in de collectie (geen Rolex).