Hoi. Zoals ik hier al wel vaker heb laten zien ben ik niet zo van het weggooien als iets eventueel nog gemaakt kan worden. Had van een leren bandje alletwee de insteek bandjes kapot en dan denk je toch, Einde verhaal. Voor de zekerheid even bij de juwelier gevraagd of die dingen eventueel ook los te krijgen waren,waarop ik het antwoord kreeg, probeer eens bij de schoenmaker. In een klein halfuur voor€5.00 gemaakt. En,ja.die kleur Is bewust zo gekozen.
Wat ik wel zou willen weten., Zijn er hier meer mensen die aan hun horloges/ bandjes reparaties laten verrichten door compleet branchevreemde bedrijven,en hoe beviel dat dan
Leuk idee. Maar dan wel voor een nood reparatie.
Met alle respect maar:
1 Had de schoenmaker zijn bril niet op toen ie de eindjes aan elkaar plakte?
2 Als een bandje er bij mij zo uitziet gaat ie de kliko in! (misschien haal ik nog wel eerst het mooie zwarte gespje er af).
Nee. Leren banden zijn vervangingsgoederen. Op zeker moment is het leer te goor om vast te pakken wegens zweet, vocht en slijtage, en dan is het gewoon tijd voor een nieuwe band.
Kreeg @anon53002072EV nou een notificatie? Ik vrees dat hier geen financiële muziek in zit.
Moet dat nou zo respectloos worden verwoord? Tuurlijk, we zouden iets zorgvuldiger zijn geweest als het horloge verder nog puntgaaf was geweest, maar ik ben toch blij met het resultaat.