Tebbie nou gezegd
Waar was dat, Bangladesh?
Met een nationaal minimumloon van 35 Amerikaanse dollars (32 euro) en maandelijkse lonen van 61 Amerikaanse dollar (55 euro) voor textielarbeiders, heeft Bangladesh nog steeds een lange weg te gaan naar een behoorlijk loon.
Nee ik denk Roemenië.
Ik zou het zelfs niet door bedrijven in de branche laten doen. Die dingen verslijten. Af en toe koop ik er een, af en toe maak ik er zelf een. Maar herstellen? Nee, dank u.
Ik was laatst bij de schoenmaker, vroeg of hij een nieuw batterijtje in mijn horloge kon plaatsen… kreeg toen een gouden tip! Probeer eens een juwelier zei hij. Klein half uurtje en een nieuw batterijtje voor 5 euro verder en hij loopt weer perfect!
Gatverdamme man, wil je dat ding alsjeblieft wegflikkeren. Je doet er de mensheid een groot plezier mee, echt.
Ik denk dat TS ondertussen spijt heeft van openen topic, de mojo die hij had met zijn hipster band is teniet gedaan.
Tja, als ie met open vizier had gekeken maar wat de schoenmaker er van heeft gemaakt, had ie sowieso niet tevreden moeten zijn.
Ik meen overigens dat die schoenmaker op het Brillenforum een bericht heeft geplaatst met de vraag of er meer mensen zijn die de ogen laten controleren door compleet branchevreemde bedrijven, nadat zijn boekhouder had vastgesteld dat zijn ogen nog prima waren met -1 links, -0,5 rechts en een minimale cilinder
Yep, had hetzelfde met m’n horlogebandje.
Een goed kennis van me heeft een “Hakky” schoenreparatie atelier en heeft voor mij ook een paar nieuwe insteekbandjes gemaakt.