Slava 2427 uit 1994.

Maar Dirk, ga jij vannacht dan ook op muizen jacht?
Sorry voor de onrust. Ik snap dat je liever aan vostoks werkt.
(Ps. Ik doe nu de wekelijkse stofzuig/badkamer en wc soppen beurt. Ook geen hobby. Normaal op donderdag maar gisteren dagje weg.)
Doe dus mijn horloge netjes af. Geen krassen tijdens huis poetsen graag.
Wat denk je, trek ik dat riempje los. Is nog wel een special edition band van Meranom.
Altijd wat.
Drama Jan, hoe gaat dit weet goed komen. En dat terwijl je intenties om de pot weer spik en span te krijgen zo heimelijk hoog op je prioriteiten lijst stond. Neem je tijd om hier overeen te komen. Koffie en overdenken. Jij gaat je niet vervelen komend weekend.
… vulde ik toch heel snel in dat daar een hond in dromenland lag …
En dat terwijl we al bijna 40 jaar continu (vaak meerdere) katten hebben (gehad).
Sterkte, ik leef mee
Een beetje schoenmaker repareert dat weer feilloos Jan.
Dank allen. Ik had een drupje seconden lijm in gedachte.
Ik kan hem er wel in terug steken namelijk.
En anders.
De band begint ook al wat te verouderen. Ik zoek er dan een passende bij en zet die fraaie gesp over.
Vandaag met de post deze CCCP Balaklava binnengekregen per post. Nu moet er alleen nog een nieuwe batterij in en dan gaat hij hopelijk weer tot leven komen.
Nu is alleen de vraag. Ik kan natuurlijk naar de juwelier gaan en vragen of zij er een nieuwe batterij in willen doen. Maar nog liever zou ik dat zelf doen. Is er een manier om de achterkant open te krijgen?
Zie bijgevoegde foto s
Als ik niet zou weten hoe ik die kast open zou moeten maken zou ik er een batterijtje in laten zetten door iemand die dat wel weet.
Denk ook aan pakking, waterdichtheid enz.
Misschien heeft @DirkT hier een iets gefundeerdere mening hierover.
Als je het zelf niet probeert kom je er nooit achter. Dus overal moet een eerste x voor zijn. Qua waterdichtheid vindt ik het niet heel spannend gezien je hier toch niet echt mee mag zwemmen
Lekker doen dan.
De eerste keer dat ik het zelf deed was de binnenkant van het glas beslagen na een wandelingetje in de mist, maar hé, het is toch nooit meer mistig of regenachtig.
Succes.
Het lijkt op een schroefdeksel maar kan ook maar zo voor de buhne zijn en dat het toch een snapdeksel is. In het eerste geval heb je daar een openingstool voor nodig. Gebruik vaak deze
Maar als het te moeilijk is wordt het deze.
Mocht het toch een snapdeksel zijn heb je deze nodig.
Of je koopt een CCCP met een mechanisch Slava uurwerk.