Lex op Nato

Al Nato fan gisteravond maar eens mijn Oysterband verwisseld voor deze zwart/oranje versie, ik vind 'm top staan!
Het heeft zelfs mijn keuze beïnvloed voor een evt volgend horloge, daar ik deze natuurlijk wel weer op de Oyster zet en evt ooit een tweede Lex vast op Nato wil zetten. Wie weet, het spaarpotje is inmiddels weer voor 1/50e gevuld…

Dus ja, morgen gaat ie weer op de Oyster. Voor nu geniet ik hier nog even van. Ben benieuwd wat jullie er van vinden, welke Lex zou een leuk alternatief zijn voor een Nato?











Bedankt voor het kijken!

6 likes

Mijns inziens past geen enkele NATO op een rolex. Zit al een prachtoyster bij :smile:. Kan geen enkel nylonbandje tegenop :wink:

6 likes

Helemaal mee eens.

Ziet er goed uit.

In de zomer kan deze combinatie best :+1:

Een S-klasse op een thuisbrengertje…

Gr.
Herman

4 likes

Ik vind het persoonlijk wel erg cool!

Dat is nu eens gewoon je eigen ding doen.
Ik vond Rolex op (sommige) leren banden ook cool!
Maar dat is allemaal een idee van smaak!

eigenlijk moet er zelf een te smalle NATO op :wink:

2 likes

Ik vind een nato op een duiker bijna altijd leuk. Zo ook in dit geval. Dat het een rolex is zou m.i geen rol moeten spelen. Daarnaast draagt een nato zeer comfortabel net zomers weer. Doen als je het zelf leuk vindt!

Groet,

Tecco

Voor mij kan het maar dan wel enkel op een 14060 :smile:

Tuurlijk kan een Rolex op nato…

Dat gezeur er altijd omheen…als je nou je stalen band weggooit ofzo snap ik dat ja…

Gewoon doen :+1:

3 likes

@Spoon1, @TimeLapse
Natuurlijk doen als je het leuk vind.
De vraag van TS was: " wat vinden jullie er van?"
Ik vind het niets. Dat is mijn mening, mag dat ook?

Haha. Natuurlijk mag jij je mening hebben. Mag ik het dan ook? :wink:

Leuk !
Maar inderdaad vind ik het persoonlijk niet op alle Rolex modellen passen .
Duikers zoals de sub vind ik vaak wel leuk, een vrij “saaie” datejust kan ook leuk zijn.
En natuurlijk een Explorer 2…

Pieter.

Dat een nato niet op een Rolex kan vind ik persoonlijk niet.
Ik vind het mooi staan. Het geeft aan dat een goed/duur horloge geen dure band nodig heeft om mooi te zijn. Het blijft een Rolex uurwerk maar dan even wat anders.
Massa’s dragen het horloge exact hetzelde dus juist die variatie spreekt me aan. Anders durven te zijn dan de massa.

En zelf James Bond had het al op de Submariner in Goldfinger in 1964.
En het bandje was nog te smal ook!
:stuck_out_tongue_winking_eye:

Zeker mag dat😉.
Alleen jammer dat je mijn mening bij jou commentaar betrekt.

Oeps. dat kan natuurlijk echt niet. Mijn nederige excuses.

Was overigens onbewust, de beide reageer buttons zitten erg dicht bij elkaar :wink:

top combo!

NATO’s benadrukken mi het utilitaire karakter van sommige klokken, zeker duikers. Daarnaast knallen sommige klokken juist extra door de band een ondertoon te laten voeren.

Probeer voor de gein eens een NATO met mat grijze of zwarte hardware. Je zult versteld staan hoe goed een klok als een lex dan uitkomt.

In eerste instantie moest ik niet veel van NATO banden hebben… maar… Nadat ik op de Rikketik een paar NATO’s kocht… was ik om…

welk horloge je erop zet, maakt mijns inziens niet veel uit… Toolwatches kunnen wat mij betreft altijd… en een Duiker, ongeacht het merk, IS een Toolwatch… zelfs, of misschien juist wel als er Rolex op de wijzerplaat staat…

een Rolex Submariner op een NATO?.. Ik vind het persoonlijk een leuke combi… en met diverse kleurtjes kun je de band ook nog bij je kleding matchen…

1 like

Een nato vind ik zelf altijd erg mooi staan! Denk dat een volledig zwarte mooier staat.

En zeker bij dure collector items zou ik liever een nato van 15 Euro beschadigen dan de originele stalen band. Maar ook dat is persoonlijk.